گزارش تفصیلی خورنا از نبرد «شورا با شورا» بر سر «شهردار» اندیمشک/ چرا شهردار ابقا شد؟/ ماجرای استعفای مخالفان شهردار از شورا چه بود؟/ مخالفت رئیس با استعفا

خورنا – به گزارش خورنا از اندیمشک، هفته گذشته و با هدف برسی عملکرد شهردار اندیمشک و استیضاح محمد رضا پاپی جلسه شورای شهر اندیمشک با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

در این جلسه، مهدی قلی کیانی و صدیقه میری با بیان انتقاد از عملکرد شهرداری اندیمشک و عدم شفافیت در ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان، خواستار پاسخگویی و برکناری محمد رضا پاپی از مقام شهرداری اندیمشک شدند.

پس از آن، ضمن رد اتهامات وارد شده به شهرداری اندیمشک، کرامت میری و حجت الاسلام و المسلمین فضل الله باقری به دفاع آر عملکرد شهردار پرداختند.

شهردار اندیمشک نیز، بعد از شنیدن سخن موافقان و مخالفان با ارائه گزارش عملکرد خود به سؤالات اعضا شورای شهر پاسخ داد و به دفاع از اقدامات صورت گرفته پرداخت.

پس از برسی اعضا با ۶ رأی موافق کرامت میری، مصطفی اسکندری، رعنا میر عالی، عبد الرضا پاپی، حسین شهاوند و ۵ رأی مخالف مهدی قلی کیانی، صدیقه میری، محمد رضا بختیاری، سید سام حسینی، تراب قلاوند، شهردار اندیمشک در مقام خود باقی ماند و رأی اعتماد مجدد از شورای شهر اندیمشک گرفت.

هم چنین با هدف اعتراض به عدم عزل شهردار اندیمشک در جلسه شامگاه گذشته شورای شهر، ۴ عضو این شورای شهر اندیمشک استعفا خود را ارائه داند.

مهدی قلی کیانی، صدیقه میری، محمد رضا بختیاری، تراب قلاوند، ۴ عضو شورای شهر اندیمشک هستند که در واکنش به عدم عزل شهردار از مقام خود در این جلسه، کناره گیری کردند.

بیش از این جلسه برخی از احتمال انتصاب محمد علی دوایی فر شهردار کنونی خرمشهر و شهردار سابق دزفول به عنوان شهردار جدید اندیمشک خبر داده بودند.

محمد رضا پاپی که خود نیز از اعضای شورای شهر چهارم اندیمشک بود که در سال ۱۳۹۳ و پس از عزل دومین شهردار اندیمشک از آغاز عمر شورای شهر کنونی به عنوان شهردار اندیمشک انتخاب و از شورای شهر استعفا داده بود حال با بزرگ ترین چالش دوران مدیریتی خود مواجه شود.

استعفای اعضای شورای شهر اندیمشک یک تصمیم جمعی بوده است

مهدی قلی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: شورای شهر اندیمشک همواره نگاه مثبت و حمایتی به شهرداری این شهرستان داشته است و انتقادات خود را به صورت غیر عمومی مطرح کرده است.

وی افزود: تا کنون دو مرتبه به علت تخلفات شهردار و عدم توجه به تذکرات شورای شهر اندیمشک از شهردار سؤالات خود را مطرح کرده است و این بار با توجه به عدم اصلاح روند فعالیت شهردار به صورت جدی استیضاح شهردار در جلسه شورای شهر مطرح شد.

عضو شورای شهر اندیمشک عنوان کرد: استعفای اعضا شورای شهر، هیچ گونه ارتباطی به انتخابات پیش رو و هم چنین تغییر اعضا و تعداد نمایندگان مردم در شورای شهر پنجم نداشته و سیاسی نیست و تنها در انتقاد به عمل کرد شهرداری و پاسخ به مطالبه مردم است.

وی گفت: استعفای اعضا شورای شهر اندیمشک یک تصمیم جمعی بوده و در قالب قانون و در یک زمان مشخص ارائه شده تا زمینه برسی تخلفات شهردار و اصلاح روند موجود در ارائه خدمات و ابهامات موجود فراهم شود.

قلی کیانی بیان کرد: حتی برخی از اعضای شورای شهر حامی شهردار نیز با هدف اخفا حقایق موجود در شهرداری اندیمشک و جلوگیری از افشا ضعف عملکرد و تخلفات شهرداری،  حاضر به دفاع از شهردار در جلسه برسی استیضاح وی نشدند.

وی افزود: شورای شهر باید نسبت به اوضاع شهرداری و تخلفات موجود پیگیری و به دنبال احقاق حقوق مردم باشد و سکوت شورا در این زمینه پذیرفته نیست.

عضو شورای شهر اندیمشک اظهار کرد: اعضا شورای شهر بر استعفای خود تاکید و پافشاری دارند ولی پیگیر تخلفات شهرداری از منظر قانون،  با جدیت خواهند بود.

اتهام به شهردار اندیمشک بی اخلاقی است/ اعضا شورای شهر به رأی اکثریت پایبند باشند

حجت الاسلام و المسلمین فضل الله باقری نیز در گفت و گو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: تنها دلیل استیضاح کنندگان شهردار اندیمشک پرونده مربوط به تملک ملک ایران خودرو و توافق در میزان عوارض آن می‌باشد که عرصه‌ی آن متعلق به شخص شهردار است.

وی افزود: این ادعا و پس از مطالعه‌ی دقیق پرونده، هیچ گونه مقوله خلافی در جلسات و برسی شورای شهر اثبات نشد و در مورد فساد سازمان دهی شده در شهرداری نیز، این مقوله توهینی بی اساس به مجموعه‌ی زحمت کش شهرداری است.

عضو شورای شهر اندیمشک عنوان کرد: طرح مباحث خلاف واقع و بر خلاف مواضع قانونی یک بی اخلاقی است و بهتر است اعضای شورای شهر اندیمشک از آن دوری کنند.

وی گفت: ادعای اعضای موافق استیضاح شهردار اندیمشک مبنی بر سکوت ما نیز تهمت بی اساسی است که تازگی ندارد ما در شورا از خداوند می‌ترسیم و با آبروی دیگران بازی نمی‌کنیم و به اصطلاح چنگ انداختن به صورت دیگران را اخلاقی و شرعی نمی‌دانیم.

حجت الاسلام و المسلمین باقری بیان کرد: البته در مورد وضعیت ارائه خدمات شهرداری اندیمشک، هر جا نیاز به تذکر بوده در خفا تذکر داده‌ایم و تذکر خواهیم داد البته در زمان شهردار قبلی که دوستان شورای شهر موافق آن بودند نیز روال کار ما همین مشی اخلاقی بود.

وی افزود: در مورد استعفا دسته جمعی نیز اعضای شورای شهر به دلیل عدم پذیرش عزل شهردار این کار فقط تبلیغی است چون قابل طرح در شورا نیست و این افراد نیز به خوبی به این امر واقف و آگاه هستند ولی ظاهراً بعضی از جریان‌های فکری تا وقتی دموکراسی را قبول دارند که به نفعشان باشد و در صورتی که به ضررشان شد زیر بار دموکراسی نمی‌روند.

عضو شورای شهر اندیمشک عنوان کرد: اعضا در متن استعفا خود گفته‌اید، چهار نفر موافق شهردار هستند و اینها اقلیت بوده و کارشان درست نیست که در مقابل اکثریت، ایستاده‌اند چرا که شش نفر موافق شهردار هستند و شما اقلیتی هستید که در مقابل اکثریت ایستاده‌اید.

وی گفت: دوستان ادعای فساد در در شهرداری و شورا را مطرح می‌کنند و حال که نمی‌توانید تغییری ایجاد کنید خود را نجات و از این فساد فرار می‌کنید در صورتی که به این حرف بی اساس اعتقاد دارید چرا طوری استعفا داده‌اید که امکان طرح این استعفا در شورا وجود ندارد، شما که قانون را خوب می‌فهمید و خوب می دانید در صورتی که استعفای چند نفر باعث انحلال شورا شود قابل طرح در شورا نیست، اگر این کارتان تبلیغی نیست و واقعاً قصد استعفا دارید انفرادی استعفا دهید تا در شورا مطرح و با آن موافقت کنیم که آزاد شوید و این فساد دامن پاک شما را لکه دار نکند.

حجت الاسلام و المسلمین باقری اظهار کرد: اعضا استعفا داده شورا، نباید در جلسات بعدی شورا و کمیسیون‌ها شرکت کنند و در صورت شرکت، به مردم خواهیم گفت که کار این افراد تبلیغی بوده و به خاطر تبلیغ به مجموعه‌ی شهرداری و شورا توهین کرده‌اند.

حجت الاسلام باقری افزود: در مورد مشکلات شهرداری نیز در بخش‌های مختلف مشکلات عدیده‌ای داشته اما شاید مهم‌ترین مشکل شهرداری، بلا صاحبی شهرداری است همه از شهرداری توقع داشته ولی کسی دلسوز شهرداری نیست، تفرقه و سیاسی کاری شهر و شهرداری را نابود کرده و تنها راه نجات شهر و شهرداری اندیمشک، یک دلی و اتحاد و تعامل و تلاش همگان است همه با هم دست در دست هم، پا به پای هم کمک کنند مشکلات لاینحل نیست.

عضو شورای شهر اندیمشک بیان کرد: در مورد کمیسیون فرهنگی نیز رویکرد ما بیشتر فرهنگ دینی بوده و لذا هیچ درخواستی مبنی بر مساعدت از طرف مساجد و مجموعه‌های فرهنگی بدون جواب نمانده و در بخش نام گذاری معابر و خیابان‌ها بیش از پنجاه خیابان به نام شهدای اندیمشک نام گذاری شده و در بخش ورزش نیز کمک‌های خوبی به بخش‌های مختلف داشته‌ایم و در چندین جلسه نیز مشکلات فرهنگی مثل تکدی گری و تیر اندازی در مراسم‌ها بررسی شده و تصمیمات مقتضی به زودی و با حضور کارشناسان در این زمینه اخذ خواهد شد و هم چنین در بخش بودجه نویسی و تعرفه عوارض شهرداری قدم‌های خوبی برداشته شده است.

وی گفت: در شورای شهر، چک سفید به کسی نداده‌ایم و به تحقیق هر زمانی به این نتیجه برسیم که نفع مردم در تغییر مدیریت شهرداری است، درنگ نخواهیم کرد چرا که که عدم ثبات مدیریت ضربات جبران ناپذیری به شهرداری وارد نموده و لذا به دنبال ثبات مدیریت هستیم.

اگر اینها زمین خواری نیست پس بفرمایند چیست? کسی زمین را برای خوردن گاز نمیزند!!

صدیقه میری نیز در گفت و گو با خورنا اظهار داشت: حامیان شورایی و بیرون آن آنقدر برای جایگاه  شهردار حاشیه امن  ایجاد کرده اند که در صحن علنی شورا به صراحت اعلام می کند مگر با شهرداران متخلف گذشته چه کرده اند که با من بکنند?! چرا باید تخلف کردن این اندازه راحت باشد که طرف نه تنها از  تخلفاتش نمی هراسد که به آن افتخار می کند ؟ موضوع جالب تر اینکه در حالی که شخص شهردار به برخی تخلفاتش معترف است برخی حامیان شورایی در مصاحبه های مضحک به دفاع بی معنا از ایشان پرداخته و میگویند تخلفات شهردار برای ما محرز نشده است!!

وی افزود: سوال این جاست چگونه اسناد معتبر دال بر تخلف شهردار روی میز شورا و  برابر دیدگان شما قرار گرفت و انکار می کنید؟ به عنوان مثال تنها یک پروانه ساخت غیر قانونی از ده ها پروانه ای که روی میز شورا سرازیر شد کافی است تا ضمن اثبات تخلف شهردار ایشان را با قانون مواجه کند هم چنین تخطی از مصوبات شورا که برای شهردار عین قانون و لازم الاجراست و نمونه های فراوان آن توسط اعضای موافق استیضاح روی میز قرار گرفت برای نشان دادن تخلفات شهردار کفایت میکند.

عضو شورای شهر اندیمشک بیان کرد: چگونه ادعا می کنند با زمین خواری مبارزه می کنیم وقتی یکی از حامیان کنونی شهردار برای یکی از بستگانش چهار قطعه زمین با پروانه ساخت مجانی از شهرداری می گیرد در حالی که اقرارنامه ثبتی شخص مبنی بر دریافت سهم خود در سنوات گذشته موجود است؟ چگونه می گویند با زمین خواری مخالفت کرده اند وقتی همین آقایان طی صورت جلسه ای شهردار وقت را ملزم به صدور پروانه ساخت در اراضی حریم راه آهن می کنند؟

وی گفت: چگونه از مبارزه با زمین خواری می گویند ولی برای زمینی که هنوز زراعی است صورت جلسه مصالحه می نویسند؟ چگونه از زمین خواری می گویند و نامه ی آمرانه ی یکی از حامیان شورایی شهردار  مبنای صدور پروانه برای غارت کاربری های عمومی می شود؟ اگر این ها زمین خواری نیست پس بفرمایند چیست ؟ کسی زمین را برای خوردن گاز نمی زند!

میری عنوان کرد: جوک گفتن راحت است، حرف زدن راحت است،فیگور گرفتن راحت است ،اتهام زدن راحت است،توجیه کردن راحت است ولی بفرمایید اسناد را چه کنیم؟  این سندهایی که بدون کلام خود گویای همه چیز است! گویا و گویا و گویاتر از زبان چرخنده و جهت گیر ما!

وی افزود: فساد چیست؟ رانت چه معنایی دارد؟ تعریف کنید! وقتی پشت پرده برخی پیمانهای شهرداری اعضای خانواده برخی اعضای شورا هستند احتمالا موضوع مهمی نیست! وقتی حتی بابت پرونده های قضایی معامله می شود مساله ای نیست!جلسات مخفیانه شبانه شهردار و برخی شورایی ها با افراد خاص هرگز موضوع مهمی نیست! وقتی عضو خاص شورای شهر را حتی برای اصلاح کله مبارک شهردار ساپورت می کند موضوع قابل اعتنایی نیست! مهم نیست،اصلا هیچ چیز مهم نیست! مهم این است که عده ای در شورا باشند و فیگور بگیرند و بگویند همه چیز آرام است ، چرا میخواهند چرت بعداز ظهر ما را به هم بزنند؟ ولیمن نمی گذرم! نمی خوابم!سکوت نمیکنم!مصلحت اندیشی نمی کنم تا آفتاب حقیقت را از پس بازی های غباراندود بیرون بکشانم!!

استعفا قابل طرح نیست

سید سام حسینی نیز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: :مطابق ماده ۷۳ تشریفات استیضاح شهردار در شورای شهر صورت گرفت و در آن جلسه موافقین و مخالفین صحبت کردند و جناب آقای شهردار هم صحبت کردند، سپس با شنیدن صحبت های مخالفین و موافقین استیضاح رآی گیری انجام شد و پنج نفر اعم از آقایان مهدی قلی کیانی، بختیاری، تراب قلاوند و خانم صدیقه میری و بنده به عزل شهردار رای دادند و ۶نفر باقیمانده به ابقاء شهردار رای دادند و  شهردار ابقاء شد و پس از اتمام جلسه و صلوات پایانی ، خانم صدیقه میری، آقایان تراب قلاوند، بختیاری و مهدی قلی کیانی استعفاء دادند.

رئیس شورای شهر اندیمشک افزود:مطابق ماده ۱۴ آیین نامه داخلی شورا هرگاه تقاضای استعفای تعدادی از اعضای شورا به نحوی باشدکه مانع از رسمیت جلسه گرددقابل طرح درشورا نیست.

مردم اندیمشک زمین خواران واقعی اندیمشک را می شناسند و این لکه به ما نمی چسبد!

هم محمد رضا پاپی شهردار اندیمشک به دنبال بعضی جریان سازی های که در جند روز گذشته در فضای مجازی پیرامون مسائل شهرداری به وجود امده بود  جهت شفاف سازی بیانیه ای صادر نمود:

همشهریان عزیزوفرهیخته شهرستان یکهزارشهید اندیمشک همانطورکه مستحضرید مدتی است که توسط بعضی از اعضا شورا ی شهر و تعدادی افراد وابسته به آنها در فضای مجازی مدام درخصوص تخلفات شهرداری اندیمشک سخن به میان آمده وبنده حقیررامورد خطاب قرارداده اند.

به اطلاع کلیه همشهریان عزیزمی رساند تمامی  موارد مطرح شده ازروی عقده ولجبازیهای سیاسی بوده وبه لطف خداوند بزرگ هیچ کدام سندیت نداشته وکذب محض است. لذا برخودلازم میدانم جهت شفاف سازی ورفع ذهنیت همشهریان عزیزمطابق سوگند نامه ای که ازاول شروع کارم دردوره چهارم شورا خورده ام نکاتی را به عرض برسانم.

مردم عزیز اندیمشک بدانید تا به امروزاز حقوق شما دفاع کرده وهیچ گونه سواستفاده ای نداشته ونخواهم داشت با وجود اوضاع اقتصادی وبدهیهای سنگین شهرداری حدوددوسال است که شهرداری به گل نشسته  اندیمشک رابا همت وحمایت شما مردم عزیزمدیریت کرده تا جاییکه با چندسال گذشته که اوج قدرت مالی وپولی کشورو به تبع آن شهرداری بوده کاملا متفاوت شده است .

عضی ازدوستان ازفساد سازماندهی شده درشهرداری دم میزنند که این موضوع نه تنها توهین به بنده بلکه کلیه پرسنل شهرداری است کسانیکه اکثرامنتسب به خانواده های شهدا ،جانبازان وخانواده های مذهبی ومسجدی وولایی هستند رانیزشامل می شود.

دربرابر این ادعا شکواییه به مراجع قضایی داده شده که درحال پیگیریست همچنین با اداره کل بازرسی استان مکاتبه شده تا بابررسیهای دقیق وضعیت مالی واداری شهرداری را موشکافی نمایند و مهم ترازهمه اینکه حسابرسی شهرداری برای اولین باردرحال انجام بوده وکلیه مواردبررسی  واعلام نظرخواهد شد بعضی ازدوستان شورا از تخلفات مستنددم زده و مدارکی راروی میزشورا ارائه نموده اند درخصوص صدور پروانه های ساختمانی همشهریان خوبم همانطوریکه مستحضرید املاک واراضی درمحدوده قانونی شهراندیمشک طبق ضوابط شهرداریها به مردم واگذارشده ودرآن مناطق بیش از۸۰درصد ساخت وساز صورت گرفته و قطعاتی به صورت پراکنده درهمان مناطق که  مالکین آنهابه خاطر بضاعت مالی نتوانسته بودند اقدام به اخذ مجوز ساخت وساخت وسازدر آن دوران نمایند در حال حاضر  این قطعات مشکلات مالی برای مالکین ومشکلات زیست محیطی برای اهالی به وجودآورده است وتحت هیچ شرایطی منطقه مذکورقابل برگشت به حالت اولیه(زمین خام وتبدیل به پارک نیست )چراکه بیش از۸۰درصد ساخته شده و قطعات ۱۵۰متری به صورت پراکنده بلاتکلیف مانده اند طبق جلساتی که بافرمانداری واعضا شورا داشتیم به جهت رفع مشکلات مردم به این نتیجه رسیدم که برای این قطعات مجوز ساخت صادرشود و بنده هم درمناطقی که مشکل مالکیت نداشته ودرگذشته باامضا شهردارها و شوراهای گذشته به مردم واگذار شده بودند اقدام به صدور پروانه جهت رفع مشکل مردم نمودم مشکلی که خود شهرداری برای مردم در گذشته ایجاد کرده است .

عضوشورایی که داعیه دار رفع مشکلات مردم است این موضوع را جرم تلقی نموده وبا ارائه یک سری کپی پروانه های ساخت اینچنیی روی میز شورا دراذهان عمومی بنده ومجموعه شهرداری رامتهم به زمین خواری می کند.

مردم عزیزاندیمشک آیارفع مشکل مردم مشکلی که توسط مسولین خود شهرداری در گذشته  البته درقالب موادقانونی برای مردم به وجودآمده وهزاران خانواده بی سرپنا بااعتمادبه امضاشهردارآن زمان به امیدداشتن سرپناهی اقدام به خرید قطعات مسکونی نموده اند جرم است آیا صدور پروانه ساخت برای ملکی که طبق مجوزها ی شهرداری قبلا  به مردم واگذارشده وتابه امروزبیش از۱۰بارتوسط افرادمختلف معامله شده وهزاران نفراز مردم شهربا این موضوع درگیر هستند حل مشکلات مردم است یازمین خواری !!! فلسفه وتعریف زمین خواری به چه معناست ؟آیازمین بلاصاحبی شما در محدوده اندیمشک پیدا میکنید که کسی آن را تصاحب نماید وآیا با امضامن شهردارتنها میشود املاک واگذار شوند وزمین خواری صورت پذیرد آیا وجدانهای بیدار این را می پذیرند!

معتقدم مردم اندیمشک زمین خواران واقعی اندیمشک را می شناسند و این لکه به ما نمی چسبد!
به لطف خدا امروز و از روزی که ما شروع به کارکردیم دادستانی بسیارقاطع وپیگیردرمسند مدعی العموم اندیمشک نشسته که بلافاصله درهمان روزهای نخستین شورای صیانت ازاراضی راتشکیل داده وموشکافانه مسایل رابررسی میکند اما سوال اینجاست آیا مشکل املاکی که به صورت مسکونی واگذار شده وبیش از۸۰درصدساخته شده اند باید حل شود یا خیر ؟ ایا مشکل هزاران نفراز شهروندان اندیمشک باید حل  شود یا اینکه کلیه منازل ساخته شده بیش از۸۰درصد باید تخریب شده وبه زمین خام تبدیل ومجددا به پارک تبدیل شود اگه چنین امکانی وجود دارد و می شود خانه های مردم را تخریب کرد و هزاران نفر را به جان هم انداخت پس بهتراست از همین فرداشروع کنیم اما اگه نه چنین کاری امکان پذیرنیست پس باید به روال گذشته ساخت وسازهای ۸۰ درصدی مشکل مردم به آسان ترین نحوممکن حل شود و مردمی که مابه عنوان نمایندگانشا ان هستیم بیش از این آزرده خاطر نکنیم . و برویم یقه ی زمین خوار اصلی را بگیریم نه مردم بیگناهی که به مجوز شهردار  وقت خریده اند!! تا کی می شود  ازساخت و ساز مردم درخصوص ملکی که مالکیت دارند جلوگیری کرد آیا می شودحق مردم را نادیده گرفت چه بسیارند جوانانی دراندیمشک که اسباب و اثاثیه زندگی را چندین سال قبل فروختن وزمین خریدن به امیدروزی که سرپناهی داشته باشن و امروز پشت دراتاق من وشما به انتظاررفع مشکل ملکشان نشسته اند  وغبطه میخورند.

آری مردم عزیزشهرم من نگفتم به تخلف افتخار میکنم ونگفتم که باافرادی که تخلف کردن مگه چکارکردن ولی گفتم موارد فوق (صدورپروانه ساخت ) اگر تخلف بوده پس شهردارهای قبلی راباید۸۰ با ارعدام می کردن گفتم اگربه خاطررفع مشکل مردم (درچارچوب قانون) من باید زیرسوال برم بگذارید بروم تا  مشکل مردم شهرم راحل کنم من به استانداربرای رفع این مشکل التماس کردم گفتم دستتان را می بوسم به خاطرمردم به خاطرجوانانی که تمام داروندارشون داده اند تا یک  قطعه زمین بخرند . آیا این جرم است تاکی ما باید دست روی دست بذاریم وبه دنبال رفع مشکل مردم نباشیم اگه چنانچه درگذشته تخلفی صورت گرفته وعده ای بیگناه مالشان را ازدست داده اند وهیچ راه برگشتی ندارن من وشما براشون حلال مشکلات نباشیم پس کی باید مشکل مردم راحل کند؟!!! درخصوص اعضا شورای که حامی بنده بودن اظهاراتی داشته ایدکه هیچگاه مردم نمی پذیرند افرادی که ازبنده حمایت کردن به لطف خدا از متدین ترین اعضا ی شورا،  خانواده شهدا،  روحانی  وجانباز شورا ودراصل سینه چاکهای نظام هستند .  وجهه اجتماعی خودشون وخانواده هاشون ثابت شده است افرادی صاحب نام هستندکه شهرت ملی دارند  افرادی هستند که حلال خدا راحلال میدانن وحرام خداراحرام  و برای خوشی من و شما تصمیم نمی گیرند .بزرگترین افتخاربرای این حقیراین است که شاگرداین عزیزان بوده ام وشایدیکی ازدلایلی که تابه امروز جرمی مرتکب نشده ام اینه که درکناراین عزیزان بوده ام وافتخارمیکنم که کتابها درس ازاین بزرگان یادگرفته ام .

همه ی مردم میدانند که وزن افرادیکه ازمن حمایت کرده ا ند  چقدراست شخصیتهابرای مردم ثابت شده است البته همه دوستان شورا ازشخصیتهای خوب شهرهستن وبنده هم خود عضواین خانواده بودم اماتوهین رانه من بلکه هیچ کسی نمیپذیرد!!! به امید روزی که آنچه می گوییم باور داشته باشیم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس شهردار اندیمشک ادم پاک وسالمی است واز لحاط مالی نیازی ندارد که تخلفی انجام بدهد. وشورا یی ها هم مطیع قانون باشیدییشهر را دچار تفرقه وبی نظمی نکنید.
  • ایرج طافی بنده هم بعنوان شهروندازاعضاءمحترم شورایاسلامی چه افرادمستعفی وچه بقیه عاجزانه درخواست دارم منافع مردمی که طعم طلولانی ترین بمباران قرن راچشیده و......برمنافع حزبی وطایفه ای ترحیح ندهند وبه شعارانتخاباتی خود وسوگندنامه که خورده اندپایبندباشند اگر تخلفی صورت گرفته برخورد قانونی نمایند واگر هم نگرفته باهم درد این شهر در حدتوان رفع نمایند اما خدمت افرادمستفی عرض کنم شما اگر راست میگید درمقابل مفسد باید استاد همانطوریکه شهدای ما ایستادند وجان خود رافدای حق کردندواستعفا یعنی پشت کردن به رای مردم که یعنی مردمی که قول دادیدتاپای جان به ایستید به قول شاعر هرآنکس از حساب پاک است ازمحاصبه چه باک است اما اگر خدی نکرده دروغ میگویید واگذاریدبه خدا