ترافیک در هسته مرکزی اندیمشک مشکل ساز شده است

خورنا -فرماندار اندیمشک با بیان مشکلات ناشی از ترافیک در هسته مرکزی این شهر گفت: به منظور کاهش ترافیک در هسته مرکزی این شهر ،ایستگاه تاکسی های برون شهری اندیمشک – دزفول از میدان مرکزی شهر اندیمشک جابجا می شود.

حمیدرضا گودرزی در نشست شورای ترافیک اندیمشک در فرمانداری افزود:ایستگاه تاکسی های اندیمشک به دزفول در جنب میدان امام خمینی (ره) در مرکز شهر موجب ترافیک شده است.

وی اظهار کرد:در نشست شورای ترافیک شهرستان این مشکل بررسی شده و در نهایت در مصوبه ای ، جابجایی این ایستگاه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: ایستگاه جدید در کنار پارک هفت تیر طراحی شده و در این راستا ایجاد یک دوربرگردان برای تسهیل در تردد تاکسی ها در میدان بسیج پیش بینی شده است.

گودرزی از شورای اسلامی شهر اندیمشک و شهرداری خواست نسبت به احداث این دوربرگردان سریعا اقدام کند.

تصمیم شورای ترافیک اندیمشک مبنی بر جابجایی ایستگاه تاکسی های برون شهری اندیمشک – دزفول از میدان امام خمینی (ره) و انتقال آن به بوستان هفت تیر در یک ماه اخیر واکنش رانندگان تاکسی های این خط برون شهری را به دنبال داشته است.

رانندگان تاکسی های برون شهری اندیمشک – دزفول مدعی اند به دلیل دوری بوستان هفت تیر از هسته مرکزی شهر اندیمشک کسب و کار آنها کساد خواهد شد.

فرماندار اندیمشک همچنین در این نشست بر ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در اندیمشک تاکید کرد و گفت:میوه فروشان سیار موجب ترافیک و سد معبر شده اند که شهرداری باید برای ساماندهی این فروشندگان دوره گرد وارد عمل شود.

وی افزود: قطعه زمینی مجاور پایگاه چهارم شکاری مکان مناسبی برای ساماندهی فروشندگان سیار است.

مرجع / ایرنا