رئیس شورای شهر بندرماهشهر: پروژه ها یکی پس از دیگری به بهره برداری می رسند

خورنا – رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهراظهارداشت:پروژه ها یکی پس از دیگری به بهره برداری می رسند که به واسطه اجرای همین پروژها توسط شهرداری، شهر بندرماهشهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر: مهندس مجاهد نظارات در گفتگو با ما اظهارداشت : امروز شوراهای اسلامی شهرنماد اقتدار حضوراجتماعی مردم درپیشبرد برنامه های توسعه گرایانه وارتقای روحیه همکاری عمومی واستفاده از خرد جمعی است وبسترهای پنهان و آشکار موجود در شوراها یکی ازمهمترین طرفیت های پیشبرد اقتصاد مقاومتی است و امروز شورای اسلامی شهر نسبت به برنامه ریزی های راهبردی وکلان برای دستیابی به شهری سالم، پویا وباتحرک وزنده همت نموده وتلاش می نمایند.

رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر، عملکرداین شورا را مثبت توصیف کرد وافزود:همکاران عزیزم در شورا بطور مستمروباجدیت عزم خود را برای خدمت به مردم عزیزمان جذب نموده اند .

وی افزود: یکی از مسائلی که همواره به دنبال آن بوده ایم ایجاد آرامش درشورا وشهرداری بوده است که الحمدالله این آرامش ،انسجام وتفاهم درشورا وشهرداری رقم خورد چرا که اگر این مهم وجود نداشت بسیاری از فرصت ها ازدست می رفت.

مهندس نظارات با بیان اینکه شهرداری وشورای اسلامی شهربا روح همدلی وتفاهم وباعزم راسخ ومدیریت جهادی درمسیر رفع مشکلات ودغدغه های شهروندان عزیز گام برمیدارندافزود:طی سالهای اخیر و به رغم قرار گرفتن کشور در شرایط اقتصادی که ابعاد آن دامن بسیاری از شهرداری های کشور را نیز گرفته و بعضا حتی قادر به پرداخت حقوق ومزایای کارکنان خود نیستند ولی در بندرماهشهر شاهد آغاز فصل جدیدی از تلاش مجدانه در عمران وابادانی شهر بوده وهستیم وپروژه هایکی پس از دیگری به بهره برداری می رسند که به واسطه اجرای همین پروژها توسط شهرداری، شهر بندرماهشهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

ایشان با اشاره به اینکه،اجرای دهها پروژه بزرگ عمرانی در دوره چهارم شورای اسلامی شهر توسط شهرداری چهره شهر را تغییر داده واین شهر را درمعرض شکوفایی قرارداده است بیان داشت : شورای شهر با نطارت دقیق و پیگیری مستمر دربه ثمررسیدن اهداف عمرانی وخدماتی تاپایان عمردوره چهارم شورا از هیچ کوششی دریغ نمی نماید وامیدوارم دراین مدتی که درخدمت همشهریان عزیز هستیم با کمک مجموعه خدوم شهرداری به اهداف ازپیش تعیین شده برسیم.

وی توفیقات حاصل شده در عمران وآبادانی شهر را مدیون همراهی ،همدلی وحمایت های قابل تحسین مردم مومن و قدرشناس بندرماهشهردانست و اظهار داشت: بنده وهمکارانم در شورا ومجموعه شهرداری شاکر الطاف بیکران مردم هستیم وقول می دهیم باتمام وجود خدمتگزار آنان باشیم واعتماد آنان را به نحو شایسته ای پاسخ دهیم.

رییس شورای اسلامی شهر درپایان این گفتگو از تلاش خستگی ناپذیر وشبانه روزی اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهردار محترم وسختکوش ومجموعه خدوم شهرداری بندرماهشهر و همه مسئولین بزرگواری که شورا را در راستای ماموریت های خود یاری میرساند صمیمانه تقدیر وتشکر نمود واظهار امیدواری کرد که جهاد عمرانی درسال ۹۵ نیز تداوم داشته باشد .

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *