ساکنین فاز ۶ بندرماهشهر، محروم از کمترین خدمات رفاهی/ تعاونی مسکن از انجام وظایف خود سرباز میزند/ شهرداری در حال انجام کار است

آمنه محتشمی|خورنا- طبق بررسی های انجام شده ،پس از واگذاری سامان دهی و تجهیز منطقه مسکونی فاز ۶ ماهشهر از سوی اداره راه و شهر سازی به تعاونی مسکن مردم این منطقه شاهد هیچ گونه امکانات رفاهی و خدمات شهری نبودند.

طی گزارش های واصله از کمبود امکانات رفاهی و خدمات شهری از سوی ساکنین منطقه فاز۶ ماهشهر،خبرنگار ما جهت بررسی موضوع به بازدید از این منطقه و حضور در جمع ساکنین منطقه مذکور رفته و به انعکاس شکایات مردم پرداخت.

ساکنین منطقه فاز ۶ماهشهر خواستار پیگیری جدی مطالبات و حقوقشان در این منطقه شدند.

یکی از ساکنین در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: مردم این منطقه به خصوص شهرک امام حسین با دارا بودن بیش از۵۰۰ خانوار پس از گذشت ۵ سال از مسکونی بودن آن، از کمترین امکانات رفاهی و اولیه محروم هستند.

وی ادامه داد: تعاونی مسکن که مسولیت سامان دهی این منطقه را از اداره راه و شهر سازی به عهده گرفته است هیچ گونه امکانات رفاهی و خدمات شهری لازم وکافی از قبیل بازارچه و مراکز خرید، مدرسه، مسجد و اماکن مذهبی، خطوط تلفن و دیگر موارد خدماتی را فراهم ننموده و مردم این منطقه از داشتن این امکانات محروم هستند.

شایان ذکر است تنها فضا سازی و زیبا سازی که از مسولیت های شهرداری بندرماهشهر می باشد در این منطقه طبق روال خود در حال انجام است و پیگیری میشود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماهشهری وقتی وزیر راه و شهرسازی از طرح تعاونی مسکن رو در کمال جسارت و بدور از ادبیات سیاسی، "طرح مزخرف" یاد میکند باید چه انتظاری داشت؟؟!!!! من خودم بعد از هشت سال انصراف دادم...
  • قدیمی و اصیل فاز۷ ماهشهر فاز۷ ماهشهر خیلی خوب پیشرفت کرد ، عالیه