توکلیان رفت/ جابر محبوب سرپرست بخشداری زیدون شد

خورنا: در جلسه ای با حضور فرماندار بهبهان و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد، از زحمات توکلیان بخشدار سابق زیدون تقدیر شد و جابر محجوب به عنوان سرپرست بخشداری زیدون معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از بهبهان، فرماندار بهبهان در جلسه تودیع و معارفه بخشدار جدید زیدون گفت: تلاش های دولت در جهت رفع مشکل محرومیت زدایی از بخش های محروم به وضوح دیده می شود و برای همه آشکار است و در دولت نهم و دهم در بخش زیدون  کار های زیر بنایی خوبی را صورت داده است.

فرماندار بهبهان تصریح کرد: با توجه به حجم بالای کار های صورت گرفته دولت توانسته است به وعده های خود عمل کند و کاری های عام المنفعه زیادی در شهر ها و روستا ها به جا گذاشته است.

باذلی افزود: در یک سال باقیمانده از دولت دهم همه باید سعی کنند که زمان از دست نرود و بتوانیم از کمترین زمان بهترین استفاده را ببریم.

وی خاطر نشان کرد: ما در طول این یک سال وظیفه داریم خط خدمتگذاری را ادامه دهیم و تلاش کنیم لحظه ای از خدمت کردن به مردم محروم غافل نشویم.

فرماندار بهبهان ادامه داد: برای رفع مشکلات همه مسئولین باید بسیج شوند و تا انجا که می توانند به مردم محروم خدمت کنند.

باذلی با اشاره به خدمات شبانه روزی توکلیان بخشدار سابق زیدون اظهار داشت: کارهای صورت گرفته توسط ایشان ماندگار و زیر بنایی است.

وی اضافه کرد: کارنامه درخشان بخشدار سابق زیدون روشن و شفاف  و قابل قبول است.

فرماندار بهبهان با توجه به هفته دولت افزود: ۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان در شهرستان بهبهان افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به هفته دولت خاطرنشان کرد: در هفته دولت فقط در حوزه انرژی در حال حاضر ۴ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی در پایان از زحمات توکلیان تقدیر کرد و جابر محبوب را به عنوان سرپرست بخشداری زیدون منصوب نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهدی با سلام لطف کنید عنوان کنید در سردشت زیدون چه کاری در این چند سال صورت گرفته است؟؟/اگر دقت کنند هیچ کاری صورت نگرفته؟؟/بهداشت از 20 سال پیش تغییری نکرده؟/؟/؟؟آموزش و پرورش بدتر از ان؟///؟//؟//شورا بدتر؟؟؟؟///بابا مطالب را به درستی بنویسید.
  • گمنام با سلام در بخش سردشت زیدون هیچ کاری صورت نگرفته و روستاها با مشکلات زیادی روبرو هستن چرا 2 سد شرو به کار کرده و نیروهای غیر بو می اوردن اونم از...تازه به لطف مسئولین سدها هم به نام استان کهگلویه ثبت کردن جای تاسف داره یس گاز هم که واقعا طرز صحبت و گفتار و ادب صفر
  • گمنام اقای ساعد بخشدار محترم از رو صندلی بلند بشو و بیا داخل روستاها تاببینی وقت بارندگی روستاها با چه مشکلاتی روبرو هستن حق داری چون هیچوقت تا زانو توی اب و گل راه نرفتی توی کوچه ها ی روستاها تا فکری کنی
    • سعید سلام وضعیت جاده های بعضی روستاها که وزارت راه نیمه کاره رها نموده رسیدگی شود تشکر