هنرمند دزفولی موفق به کسب رتبه برتر کشور شد+عکس

خورنا – به نقل از خبرگزاری بسیج از کرج، معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی البرز در خصوص شرکت دانشجویان البرزی در جشنواره کشوری ققنوس اظهار داشت: از مجموع ۱۵ هزار اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۵۰۰ اثر به مرحله کشوری راه یافت.IMG-20160530-WA0007

سید روح الله فضلی افزود: ۳۲ اثر نمونه برگزیده کشوری در ۱۴رشته فرهنگی هنری انتخاب شد که استان البرز از مجموع ۱۰ اثر معرفی شده، ۴ اثر رتبه نخست را به دست آوردند.

معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی البرز تصریح کرد: در بخش فیلم کوتاه اثر “دکوری” ساخت محمدباقر زنگنه از دانشگاه علمی کاربردی به عنوان اثر برتر معرفی شد و جایزه ویژه را دریافت کرد.

وی با اشاره به اینکه در بخش موسیقی و طراحی نیز استان البرز در جشنواره ققنوس درخشید گفت: اثر”توبه” به خوانندگی سید مبین رضازاده از دانشگاه علمی کاربردی و اثر ” کتاب ابتدایی و فارسی وان” اثر پروین اسنقی از دانشگاه خوارزمی به ترتیب رتبه های نخست در رشته های موسیقی و طراحی پوستر را از آن خود کردند.

فضلی با بیان اینکه در مرحله استانی پوستر و تندیس ققنوس استان البرز به عنوان نفر اول کشور معرفی شد، اعلام کرد: مرحله دوم جشنواره در سال جاری در استان البرز برگزار خواهد شد و برگزیدگان نیز همچون دوره اول به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را توجه و تقویت فضای ارزشی کار تولید عنوان کرد و گفت: این دانشجویان اثاری از ارکان انقلاب اسلامی تولید می کنند که می توان با تجلیل از این دانشجویان در زمینه هنر نیز حرفی برای گفتن داشت و از آثار ارزشی حمایت کرد.