دو نماینده لیست امید خوزستان به فراکسیون ولایت پیوستند!

خورنا – منتخب اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در شأن یک نماینده نیست که اگر توسط یک لیست حمایت شده و به مجلس راه پیدا کرده، در انتخابات ریاست مجلس خلاف آن عمل کند.

جواد کاظم‌نسب، با اشاره به انتخابات رئیس و هیأت‌رئیسه موقت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۲ نفر از منتخبان خوزستان که تحت حمایت لیست امید بودند به آقای لاریجانی رأی دادند. این افراد در انتخابات ذیل لیست امید حضور پیدا کردند، اما اعلام کردند که به آقای لاریجانی رأی می‌دهند و به فراکسیون ولایت پیوستند و دیگر در جلسات فراکسیون امید نیز حاضر نمی‌شوند. کاظم‌نسب ادامه داد:  نمایندگان قدیمی در مجلس طرفدار آقای لاریجانی هستند و منتخبان فعلی را به‌خود جذب می‌کنند. وعده وعیدهای بسیاری هم به نمایندگان جدید داده می‌شود و آن‌ها را به پیوستن به فراکسیون ولایت تشویق می‌کنند این در حالی ‌است که اکثر اعضای فراکسیون امید به‌خصوص منتخبان تهران جدیدالورود هستند.

منتخب مردم اهواز در مجلس گفت: من، آقای ساری و آقای یوسفی (سه نماینده اهواز) سر حرف خود مانده‌ایم و به فراکسیون خود (لیست امید) پایبند هستیم و در این خصوص باکی نداریم. دعوت‌های بسیاری از ما شده است، حتی امروز و پیش از آغاز کار مجلس دعوتی تحت عنوان صبحانه کاری انجام شد اما نپذیرفتیم و بر اساس عقیده خود عمل می‌کنیم. ما می‌دانستیم که در فراکسیون ولایت افراد مستقل و اعضای جبهه پایداری حضور دارند و تعداد اعضای این فراکسیون بیشتر است با این حال به فراکسیون خود وفادار مانده‌ایم. وی تأکید کرد: در شأن یک نماینده نیست که وقتی توسط یک لیست حمایت می‌شود و به مجلس راه می‌یابد، در انتخابات ریاست مجلس خلاف آن عمل کند. کاظم نسب نام این دو نماینده را ذکر نکرده است.