نماینده خرمشهر: طرح فاضلاب خرمشهر یک طرح ملی است

خورنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: طرح فاضلاب خرمشهر یک طرح ملی است که باید با حمایت و عزم همگانی محقق شود.

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در خرمشهر اظهار کرد: شهرستان خرمشهر به‌واسطه درگیر شدن با جنگ هشت ساله تحمیلی و دفاع مقدس همچنان از کمبود و نواقص بی‌شماری رنج می‌برد.

وی افزود: مشکلات زیرساختی این شهر با وجود تلاش و حمایت مسئولان همچنین اختصاص اعتبارات بر قوت خود پابرجا مانده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و نظام جمهوری اسلامی نگاه ویژه‌ای به خرمشهر دارد، خاطرنشان کرد: بسیاری در این شهر کارشکنی کرده و منسجم و متحد دست در دست مردم برای رفع مشکلات موجود نمی‌دهند.

* تأمین اعتبار طرح فاضلاب خرمشهر از محل اوراق مشارکت است 

وی با اشاره به اینکه قبول مسئولیت بسیار سنگین است و مسئولان باید از سیاست بازی‌ها دوری کنند، گفت: طرح فاضلاب خرمشهر یک طرح ملی است که باید با حمایت و عزم همگانی محقق شود.

سامری خطاب به شهروندان اظهار کرد: مردم چون همیشه دستگاه‌های اجرایی شهرستان را یاری رسانده و تا پایان اجرای طرح فاضلاب با عوامل اجرایی همکاری کنند.

وی به مردم این شهر وعده داد که به‌طور مستمر با حضور در محل اجرای پروژه از روند اجرای عملیات احداث شبکه فاضلاب در خرمشهر بازدید و مشکلات احتمالی در اجرای این پروژه ملی را پیگیری کنند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: فاز اول طرح فاضلاب شهر خرمشهر از محل اوراق مشارکت تأمین اعتبار و کلنگ‌زنی شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *