موفقیت یا عدم موفقیت برجام با استدلال بررسی شود

خورنا – به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام نعمت اله خدامی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با تشریح وضعیت پسابرجام افزود:ارکان نظام وضعیت مذاکرات را نقد و بررسی نمایند.

وی اظهار کرد:ما نمی خواهیم با سر و صدا چیزی بگوییم بلکه خواهان بررسی همراه با استدلال مذاکرات هستیم.

خطیب جمعه اندیمشک بیان کرد:مذاکرات با هدف رفع تحریم ها انجام شد و امروز باید ببینیم در کجای موضوع قرار گرفته ایم.

حجت الاسلام خدامی در بخش دیگری با اشاره به گروه های تکفیری و اهداف آنان در معرفی یک اسلام دروغین و خشن افزود:بهائیت ساخته دست انگلیسی ها است که از سوی صهیونیسم و امریکا تقویت می شود.

وی گفت:آنان می خواهند چهره ای زشت از دین مبین اسلام به جهان معرفی کنند در حالی که شکست نهایی برای آنها خواهد بود.
حجت الاسلام خدامی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت سالروز چهارم خرداد به مردم دزفول بیان کرد:شهرستان اندیمشک و دزفول در دوران جنگ تحمیلی مقاومت ستودنی از خود به یادگار گذاشتند و هیچ کس نمی تواند تاریخ مقاومت مردم این دو شهرستان را کم رنگ کند.

وی با انتقاد از عدم ثبت مقاومت مردم اندیمشک در بمباران هوایی بعثی ها افزود:اندیمشک در ۴ آذر ۱۳۶۵ مورد حمله ۵۴ فروند جنگنده دشمن قرار گرفت که در تاریخ کشور بی نظیر بود اما این واقعه در تقویم ثبت نشده و باید پیگیری شود.

وی اظهار کرد:مقاومت مردم اندیمشک و دزفول الگوی ایثار است و این مقاومت ها نشان داد دشمن در برابر عزم و اعتقاد مردم به ارزش های اسلامی همواره شکست می خورد و هیچ غلطی نمی کند.

امام جمعه اندیمشک در ادامه با اشاره به روند رو به پیری کشور گفت:جامعه ما رو به پیری می رود و جامعه پیر در بحث تولید، اقتصاد و نشاط دچار چالش جدی می شود که باید چاره اندیشی شود.

وی با گرامیداشت سالروز میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) افزود:اعتقاد به موعود مهمترین و زیباترین بخش زندگی یک مومن واقعی است.