منتخب مردم اندیمشک در مجلس:

دعوت از ۵۰۰ نخبه برای توسعه پایدار اندیمشک / خسنوند: استاندار خوزستان نمی‌شوم

خورنا – فریدون حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: ما باید با شناخت راه ولایت و قدم گذاشتن در مسیر صحیح سازندگی به دنبال توسعه همه جانبه ایران اسلامی باشیم و نسبت به پاسداری از ولایت فقیه در هر عرصه و منصبی احساس مسئولیت پذیر باشیم.

وی افزود: برخی در شرایط کنونی به دنبال سنگ اندازی به کشور و الگوی اسلامی و انقلابی ما در دوران اخیر هستند ولی ما با اراده اسلامی و انقلابی خود اجازه تحقق اهداف سو را به این افراد نخواهیم داد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای ایجاد زمینه توسعه پایدار اندیمشک در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی از ۵۰۰ نخبه این شهرستان برای ارائه برنامه وبه کار گیری نیروی انسانی و فکری، دعوت به عمل آمده است.

وی گفت: سعی می‌شود با استفاده از این نیرو و توان فکری گسترده نقاط ضعف گذشته را کاهش و با یک تیم قوی فکری موجبات پیشرفت اندیمشک را فراهم کنیم.

حسنوند بیان کرد: همزمان با آغاز فعالیت مجلس دهم و تغییر استاندار خوزستان با بنده از طریق برخی دوستان برای انتصاب به عنوان استاندار خوزستان صحبت شده است.

وی افزود: هم چنین برای ریاست کمیسیون انرژی مجلس دهم نیز با بنده صحبت شده است ولی بنده ضمن تشکر از همه دوستان در سنگر خدمت رسانی به مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی باقی خواهم ماند.

نماینده مردم اندیمشک اظهار کرد: ولایت فقیه، مهم‌ترین شاخص اسلامی و انقلابی ما است که باید نسبت به حفظ و گسترش الگو و منطق آن توجه ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *