تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندر ماهشهر

خورنا – طی مراسمی از کارگران نمونه شهرداری با حضور مهندس کمایی شهردار ،حاج نعمت ا… قنواتی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و برخی از معاونان و مدیران شهرداری از ٢٠ نفر کارگر نمونه شهرداری بندر ماهشهر تجلیل به عمل آمد در این مراسم ابتدا مهندس کمایی شهردار ، طی سخنانی این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت و خاطرنشان کرد هیچگاه توسعه و پیشرفتی میسر نمیشود مگر در سایه کار و تلاش.

کمایی افزود کارگران با روحیه و وجدان کاری بالا تلاش کرده و در نزد خداوند متعال پاداش اخروی خواهند داشت ایشان تصریح نمودند خدمت رسانی و کار در جهت مردم از اهمیت قابل ملاحضه ای در دین مبین اسلام برخوردار است که هم پاداش دنیوی و معنوی را به دنبال دارد. وی در پایان از زحمات همه کارگران که در رشد و توسعه شهر سهیم بوده تقدیر و تشکر کرد  در ادامه مراسم همچنین حاج نعمت ا… قنواتی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر طی سخنانی اظهار نمود ارزش کار و کارگری در دین اسلام بسیار با ارزش و بالاست و یاداور شد باید دست کارگران را بوسید و به آنان احترام خاص گذاشت.

ایشان افزودند اثر گذاری شما کارگران در عرصه های مختلف کاری ، بسیار مهم و قابل اهمیت است. ایشان در پایان از زحمات و تلاش کارگران نمونه شهرداری تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۲۰ کارگر نمونه شهرداری با لوح سپاس تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *