پیام تبریک مدیر روابط عمومی شهردار بندرماهشهر به مناسبت روز ارتباطات

خورنا – پیام تبریک مدیر روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر بندرماهشهر بمناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات وروابط عمومی

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات وروابط عمومی بهانه ایست تا باردیگر یادآورشویم، نمادهای توسعه یافته یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات ، روشن گری افکار عمومی ، مردم داری واحترام به حقوق انسانها بمنظور افزایش سطح مشارکت مردم است که ماموریت انجام آن برعهده روابط عمومی ها است.

نامگذاری این روز بنام ارتباطات وروابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه ومنصفانه راه های طی شده در جهت تعامل وتامین دانش اجتماعی ونیز ترسیم وتبیین افق ها وچشم اندازهای روشن برای فردایی بهتر.

در واقع تعیین این روز به عنوان روز ارتباطات وروابط عمومی ،تداعی گر اهمیت ، علم وهنر روابط عمومی در دنیای کنونی است . ورود موثر وغیر قابل انکار روابط عمومی به عرصه تصمیم گیری های مدیریتی ودورشدن از قالب تشریفات موید آن است که امروز عرصه جدیدی از فعالیت روابط عمومی ها آغاز شده است . فعالیت علمی ، حرفه ای وهدفمند ،تجهیز به دانش روز به ویژه حرکت در مسیر روابط عمومی الکترونیک ،بهره گیری از تمامی ابزارها وامکانات ارتباطی ، توجه به افکارعمومی وافکارسنجی ، برقراری تعاملات رسانه ای و … از سرفصل ها واولویت های کاری روابط عمومی هاست که بی تردید نقشه راه خود را برمبنای آن ترسیم کرده اند. دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها و اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

اینجانب این روز سترک را به همه کارگزاران ،مدیران ، کارکنان و تلاش گران این طریق پرپیچ وخم درسراسر کشورو خصوصا دوستان وهمکاران محترم در روابط عمومی های ادارات ، نهادها ، سازمانها وشرکت های تابعه شهرستان پرآوازه بندرماهشهر بویژه همکاران صدیق ، مخلص وخدوم خود در روابط عمومی شهرداری صمیمانه تبریک وتهنیت عرض نموده واز خداوند قادر سبحان برای تمامی این عزیزان موفقیت واستقامت در راه خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلام ایران و مردم عزیز این مرز وبوم را مسئلت می نمایم .

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

احمد قنواتیان

مدیر روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *