کودک شما نابغه است، به او فرصت دهید/ جشنواره خلاقیت در خوزستان برگزار میشود

خورنا – ایده های خلاقانه و اندیشه های نو تقریبا هر روز به ما الهام میشود پس کودکانمان در موقعیت خلاقانه قرار بگیرند می توانند آفرینشگر بوده و آثاری خلق کنند که ای بسا منشا اثر در آینده باشند. متد موسسه مطالعه و خلاقیت آزمون خطا است و به باور ما این متد مسیر زندگی و آینده کودک را تحت تاثیر قرار خواهد داد. ((جشنواره خلاقیت)) طرحی سراسری است که در سطح ملی توسط موسسه مطالعه و خلاقیت کودک و نوجوان و با حمایت نهادهای مختلف در بخش خصوصی در دو مرحله غیر حضوری و حضوری برگزار میگردد.

در این جشنواره پس از ثبت نام ۵ کتاب در اختیار کودک قرار میگیرد که حوزه های پنج گانه هوش و استعداد زیر بنای آنان است، کودکان با کمک مربی و تحت نظر او با توجه به ایده های معرفی شده در آن کتاب ها شروع به خلق آثار خلاقانه می کنند .

گروههای علمی ریاضی و فنی، علوم تجربی و آزمایشگاهی ، مدیریت و روابط انسانی ، هنر و معماری و ورزش می باشد.

این جشنواره در گروههای سنی مختلف شرکت کننده می پذیرد که موسسه ما از ۳ الی ۹ سال را پوشش می دهد و سنین بالاتر بصورت آزاد و بدون مربی اختصاصی در جشنواره شرکت خواهند کرد

آثار آن حداکثر تا ۱۵ مرداد ماه باید به دبیر خانه جشنواره ارسال گردد و پس از مرحله ارزیابی جشنواره حضوری برگزار می گردد.

از مزایای شرکت در این جشنواره رقابتی بودن آن است ، ۲۰ نفر اول این جشنواره با هزینه موسسه به سفر علمی پژوهشی در کشور مالزی خواهند رفت، از طرفی این جشنواره سالیانه دو بار برگزار میگردد و کودکان می توانند هر مرحله بهتر از مرحله قبل و با تجربه بیشتر وارد این جشنواره گردند .

برای ثبت نام به موسسه مطالعه و خلاقیت کودک و نوجوان اهواز-زیتون کارمندی مراجعه بفرمایید.
آدرس: اهواز-زیتون کارمندی-بین خیابانهای زیبا و زهره- پلاک ۶۱- موسسه کودک خلاق
تلفن های تماس:
۰۶۱۳۴۴۵۲۴۱۵
۰۹۱۶۵۰۳۲۱۷۵

Www.wta7.com
instagram: koodak.iq

IMG_20160526_121859