تشکیل میز سلامت، برگزاری مراسم روز جوان و بزرگداشت نیمه شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه آزاد شادگان

باقرگل فر-خورنا:همایش بزرگداشت نیمه شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان برگزار شد.

مراسمی به‌مناسبت بزرگداشت نیمه شعبان و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولان دانشگاه، ادارات، سپاه، دانشجویان، استادان، کارکنان، فرماندار و امام جمعه شهرستان شادگان برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان با خیر مقدم به حاضران در این مراسم و تبریک میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) و سالروز فتح خرمشهر گزارشی از آخرین فعالیت‌های صورت گرفته در واحد شادگان ارائه کرد.

دکتر عبدالکریم البوغبیش افزود: «مهمترین برنامه‌های واحد که در حال پیگیری است خرید زمین برای توسعه واحد و راه اندازی طرح فرآورده‌های خرما است که به توکل برخدا در حال پیگیری مجدانه برای نهایی کردن این امور هستیم. »

در ادامه مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان شادگان با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان به بیان اهمیت حماسه سوم خرداد پرداخت.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: «در جنگ تحمیلی تمام ابرقدرتهای جهان به ویژه امریکا که به توصیف درست امام راحل (ع) شیطان بزرگ است به رژیم صدام کمک کردند ولی نتوانستند در مقابل ایمان مردم و به برکت انقلاب اسلامی پیروز شوند.

وی با بیان اینکه امریکا در این زمان همچنان به دنبال زیاده‌خواهی های خود است گفت: «با رهنمودهای مقام معظم رهبری و لبیک ملت شریف و ولایتمدار ایران به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. »

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: «نباید بگذاریم نتیجه مقاومتها شهیدان بی‌ثمر بماند و باید در راستای اعتلای آنها گام برداریم و همانند آن زمان که جوانان گوش به فرمان رهبرشان بدون هیچ چشمداشتی به میدان جنگ رفتند و با اهدای جان خود انقلاب اسلامی را حفظ کردند، عمل کنیم.»

مراسم با اجرای گروه نمایش، برگزاری مسابقات و مدیحه‌سرایی شعرا پایان یافت.

تشکیل میز سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان

در مراسمی به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان و با همکاری اداره بهداشت و درمان شهرستان شادگان، دانشجویان، استادان و کارکنان از نظر سلامت عمومی مورد بررسی قرار گرفتند. در این مراسم به صورت رایگان موارد پزشکی از قبیل قند خون، وزن، فشار خون،… و معاینات ضروری پزشکی از سوی کادر پزشکی انجام گرفت.

در پایان این مراسم بر لزوم تهیه برنامه زمانبندی منظم برای انجام معاینات دوره ای برای حفظ سلامت و پیشگیری از بروز بیماری یا گسترش پیدا کردن آن تاکید شد.

برگزاری مراسم روز جوان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان

به مناسبت میلاد فرخنده ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان مراسمی به همین مناسبت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی معلایی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد شادگان با توجه به نقش حضرت علی اکبر (ع) در حماسه عاشورا و یاد سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) بر لزوم تلاش قشر جوان و به ویژه دانشجو در اعتلای اهداف والای ائمه معصومین(ع) به طور شایسته تاکید کرد.