اعتبار پروژه جامع فاضلاب آبادان به ۹۰ میلیارد تومان رسیده است

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: تا پیش از سال ۹۱ اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه جامع فاضلاب شهرستان ۲ تا ۳میلیارد تومان بوده و اکنون به ۹۰ میلیارد تومان رسیده است.

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: شروع کار پروژه جامع فاضلاب شهری آبادان با اعتباری بی‌سابقه در سالیان اخیر در آبادان آغاز شده و اکنون با هماهنگی به وجود آمده بین اعضا به خوبی پیش می‌رود.

وی افزود: جلسات نظارت بر پیشرفت کار در اجرای این طرح از سوی فرمانداری آبادان با جدیت دنبال شده و نظارت بر پیشرفت کار برای اجرای این طرح با نظم خاصی از سوی فرماندار منطقه دنبال می‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به وسعت پروژه و معارضاتی که در مسیر کاری ایجاد می‌شود در ظرف یک یا دو سال آینده مشکلاتی در معابر و خیابان‌های شهر آبادان برای شهروندان ایجاد می‌کند که انتظار داریم مردم با صبوری آن را تحمل کرده تا هر چه سریع‌تر به پایان کار نزدیک شویم.

وی با اشاره به اعتبار این پروژه گفت: تأکید دارم این فرصت بسیار خوبی برای پیشبرد کار در پروژه جامع فاضلاب شهری آبادان است زیرا تا پیش از سال ۹۱ اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه ۲ تا ۳ میلیارد تومان بوده و اکنون به ۹۰ میلیارد تومان رسیده است.

دهدشتی افزود: انصاف نیست بعد از گذشت ۲۲ سال از زمان جنگ تحمیلی مردم شهرستان آبادان همچنان با مشکلات آب و فاضلاب شهر دست و پنجه نرم کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می‌رود همه اعضای سیستم‌های اجرایی در شهر مانند اداره برق، شرکت نفت، شهرداری و مخابرات آبادان همکاری لازم را برای پیشبرد سریع‌تر کار با مجریان طرح جامع فاضلاب منطقه داشته تا روند اجرای کار به سرعت طی شود.

دهدشتی در پایان گفت: همه رؤسای ارگان‌های شهری و اجرایی در آبادان با همدلی و ارتباط تنگاتنگ به زودی باید پاسخ صبر و تحمل مردم را در برابر مشکلات به وجود آمده در معابر و خیابان‌های شهر را با اجرای سریع‌تر و با کیفیت هر چه بیشتر کار بدهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *