دفتر خدمات ارتباطی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی راه اندازی شد

باقرگل فر-خورنا:زرگر، سرپرست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، از مدیر دفتر تازه تاسیس ارتباطی خواست تا تمامی خدمات ارتباطی را در بالاترین سطح راه اندازی کند و گفت: سازمان منطقه ویژه مطابق با استراتژی محوری خود برای توسعه ICT تلاش خواهد کرد.

 دفتر خدمات ارتباطی (ICT ) این منطقه با تمرکز بر خدمات پستی و اپراتورهای ارتباطی (ایرانسل، همراه اول، رایتل و مبین نت) آغاز بکار کرد.

این دفتر، روز سوم خرداد، مصادف با سالروز آزاد سازی خرمشهر توسط سرپرست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سایت یک- ساختمان گمرک این منطقه راه اندازی شد.

عبدالرضا زرگر، سرپرست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضمن بازدید از این مرکز به همراه جمعی از مدیران و مسئولین سازمان خود، از مدیر این دفتر خواست تا در ادامه ی کار تمامی خدمات ارتباطی را در بالاترین سطح راه اندازی کند و تاکید کرد: سازمان منطقه ویژه با تمام امکانات خود برای رونق ICT در این منطقه تلاش خواهد کرد.

مدیر دفتر خدمات ارتباطی منطقه ویژه، در گفتگو با ما گفت: از سه سال پیش تاکنون تلاشهای زیادی برای راه اندازی این دفتر کرده ایم که با مساعدت سازمان منطقه ویژه، فرمانداری و سایر نهادهای شهرستان موفق به راه اندازی این مرکز شدیم.

علی اولیائی، افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده ضمن تکمیل پوشش تلفن همراه و راه اندازی شبکه ۴G ، سامانه ۱۹۳ (تلفن خدمات پستی)، ایجاد شبکه توزیع مرسولات پستی در منطقه، زیرساختهای لازم برای انتقال صندوق پستی شرکتهای منطقه به سایت یک را نیز ایجاد کنیم.

دفاتر ICT در کشور تحت نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *