«ویلایی‌ها» با طناز طباطبایی در اندیمشک کلید خورد

خورنا – «ویلایی‌ها» عنوان اولین فیلم بلند سینمایی منیره قیدی است که هفته گذشته با حضور طناز طباطبایی در اندیمشک کلید خورد و هم اکنون فیلمبرداری آن در این شهر ادامه دارد.

تا کنون طناز طباطبایی و ثریا قاسمی در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند وعمده فیلمبرداری «ویلایی‌ها» در اندیمشک انجام می‌شود.

منیره قیدی کارگردان زن سینمای ایران پیش از این به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان با فیلمسازان متعددی همکاری داشته است. او همچنین ساخت فیلم‌های کوتاهی همچون «دختر، پسر، پیرمرد»، «در راه ویلا» و مستند «تهران، شهر چناران» را در کارنامه دارد و جوایزی از جشنواره‌های مختلف برای این آثار دریافت کرده است.

فیلمنامه این فیلم که اثری در ژانر دفاع مقدس است، توسط منیره قیدی و ارسلان امیری به نگارش در آمده است.

سعید ملکان تهیه کننده «ویلای ها» سال گذشته با دو فیلم «ابد و یک روز» و «برادرم خسرو» در جشنواره فجر حضور داشت. هم اکنون از این تهیه کننده «ابد و یک روز» اکران عمومی شده است که با توجه به استقبال مردم، عنوان پر فروش ترین فیلم اجتماعی تاریخ سینمای ایران را به خود گرفته است.

بازیگران «ویلایی‌ها» عبارتند از: طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، علی شادمان، با هنرمندی ثریا قاسمی و بازیگران کودک: امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری و هستی فرتوتی.

همچنین به زودی بازیگران دیگری به این پروژه اضافه می‌شوند.

مرجع/ ایلنا