۱۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی معابر شهری اندیمشک اختصاص یافت

خورنا – محمد رضا پاپی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در اندیمشک اظهار داشت: میزان خسارت سیلاب اخیر به بخش‌های مختلف شهری جدی بوده و رفع نیازهای شهری بعد از بارندگی اخیر نیازمند مساعدت مسئولان مختلف استان است.

وی افزود: باران و سیلاب اخیر بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال به تاسیسات و بخش‌های مختلف شهری اندیمشک خسارت وارد نموده و روند خدمت رسانی در شهرستان را با اختلال مواجه کرده است.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: در سیل اخیر به آسفالت بیش از ۱۵۰ خیابان اندیمشک از ۳۰ درصد تا ۹۵ درصد خسارت وارد شده است که امیدواریم با مساعدت بخش‌های مختلف استان شاهد کاهش مشکلات شهروندان در این حوزه باشیم.

وی گفت: شهرداری اندیمشک برای رشد خدمات شهری و تأمین نیازهای شهروندان بر بخش‌های مختلف شهری نیازمند ایجاد منابع پایدار مالی به شیوه و میزان مناسب است.

وی افزود: شهرداری اندیمشک علی رغم کمبود منابع مالی با پیگیری‌های صورت گرفته متناسب با نیاز شهروندان امسال برنامه‌های مناسب و شاخصی را در شهرستان طراحی و به اجرا رسانده است.

پاپی بیان کرد: یکی از این طرح‌ها بهسازی معابر شهری اندیمشک است که با تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان طراحی و به اجرا رسیده است.

وی گفت: با اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت در بخش‌های مختلف شهری اندیمشک و معابر عمومی این شهر به کار گیری شده است.

شهردار اندیمشک اظهار کرد: با اجرای طرح بهسازی معابر شهری اندیمشک تا کنون ۳۰ خیابان اصلی و ۴۳ خیابان فرعی شهر اندیمشک به صورت کامل آسفالت شده‌اند.

وی افزود: این طرح از ابتدای سال گذشته در شهرستان آغاز و امسال نیز به صورت مستمر در اندیمشک ادامه خواهد یافت و پیش بینی می‌شود به صورت میانگین در حدود ۶۰ درصد از معابر شهر اندیمشک لکه گیری و آسفالت جدید شود.

پاپی کفت: تمام آسفالت مورد نیاز طرح بهسازی معابر شهری اندیمشک در کارخانه آسفالت شهرداری این شهرستان تولید و توسط اکیپ‌های شهرداری به مرحله اجرا رسیده‌اند.

وی بیان کرد: تا کنون برای اجرای این طرح ۲ هزار تن قیر از بودجه جاری شهرداری اندیمشک خریداری و برای آسفالت معابر مختلف شهری به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/