توقیف ۲ تریلر بزرگ حاوی اجناس قاچاق ‌در محور ارتباطی خوزستان به لرستان

خورنا – به گزارش خورنا، اکبر کروندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یک سارق کیف قاب و یک مجرم سابقه دار زورگیر در اندیمشک دستگیر و به مقام قضایی تحویل داده شدند.

وی افزود: این سارقین مجموعاً به ۲۸ فقره سرقت در سطح شهر اعتراف کردند که همشهریان جهت بازگشت اموال خود می‌توانند به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی اندیمشک عنوان کرد: هم چنین یک سارق منزل نیز با مقداری طلای مسروقه در این شهرستان دستگیر گردید و مالباختگان نیز در این خصوص نیز به اداره آگاهی شهرستان اندیمشک مراجعه نمایند.

وی گفت: همچنین در ادامه روند بازرسی از خودروهای عبوری و مبارزه جدی و بی امان با کالای قاچاق و سوداگران اقتصادی، مأموران ایستگاه بازرسی پل زال در خروجی استان خوزستان از سمت استان لرستان به دو دستگاه کامیون کشنده که از خرمشهر به مقصد تهران در حرکت بودند مشکوک شدند.

کروندی بیان کرد: در بازرسی از بار کامیون‌ها، تعداد یک هزار و ۸۱۴ کارتن کالای قاچاق شامل لیوان و فیلتر هوای خودرو خارجی به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: در این رابطه دو نفر دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق کشف شده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قانونی شدند.

فرمانده انتظامی اندیمشک اظهار کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد و به همین جهت تلاش پلیس شهرستان مبارزه با اخلالگران اقتصادی را به عنوان یک اولویت مهم تعیین و در نظر گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *