پروازهای اهواز ـ تهران تا پایان برگزاری اجلاس سران عدم تعهد متوقف شد

خورنا:  وحید خادمی اظهار کرد: به مناسبت برگزاری اجلاس‌سران جنبش عدم تعهد، از ۳۱ مردادماه پروازهای تهران از مبدأ اهواز لغو شده است.

نائب رییس مجمع صنفی آژانس‌های هواپیمایی خوزستان از توقف کلیه پروازهای اهواز ـ تهران تا پایان برگزاری اجلاس‌سران جنبش عدم تعهد در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا، وحید خادمی اظهار کرد: به مناسبت برگزاری اجلاس‌سران جنبش عدم تعهد، از ۳۱ مردادماه پروازهای تهران از مبدأ اهواز لغو شده است.

وی افزود: پس از اتمام این اجلاس پروازهای مسیر اهواز‌ـتهران از سر گرفته می‌شود و به روال گذشته باز می‌گردد.

خادمی تصریح‌کرد: ‌از ابتدای شهریورماه دور دوم سفرهای تابستانی در استان آغاز شده و به همین مناسبت ظرفیت پروازهای استان به‌ویژه در مسیر اهوازـ مشهد افزایش یافته است.

نائب رییس مجمع صنفی آژانس‌های هواپیمایی خوزستان عنوان‌کرد: ‌علاوه بر مسافران خوزستانی که به مقصد مشهد مقدس سفر می‌کنند، شیعیان عراقی نیز از کشور عراق و از طریق اهواز به مشهد اعزام می‌شوند.

وی ادامه‌داد: پیش از این هر هفته ۱۰ پرواز مسیر اهوازـ مشهد صورت می‌گرفت که هم‌اکنون به دلیل افزایش تقاضا و حجم بالای سفر به مشهد مخصوصا با ورود شیعیان عراقی به استان، تعداد پروازها در هر هفته به ۲۰ پرواز رسیده است.

خادمی بیان‌کرد: هم‌اکنون دلال‌ها وارد بازار پروازهای اهوازـ مشهد شده‌اند و با فروش بلیط به ۲ برابر قیمت و با همکاری شرکت‌های هواپیمایی پروازهای اهوازـ مشهد را به نفع مسافران عراقی تصاحب می‌کنند.

نائب رییس مجمع صنفی آژانس‌های هواپیمایی خوزستان گفت:‌ نرخ بلیط رفت و برگشت اهوازـ مشهد ۲۱۸ هزار تومان است که دلال‌ها آن را با قیمت ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

وی افزود: ‌ظرفیت پروازهای اهوازـ مشهد بسیار پایین است و در این روزها به دلیل بالابودن حجم تقاضا، این ظرفیت در مدت کوتاهی تکمیل می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *