۱۰ پروژه عمرانی در بهبهان به بهره‌برداری رسید

خورنا: به مناسبت هفته دولت، ۱۰ پروژه بزرگ در شهرستان بهبهان با صرف اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان بهبهان، ۱۰ پروژه بزرگ در بخش تشان و شهرستان آغاجاری به بهره‌برداری رسید.

پروژه بهسازی و آسفالت روستای کلگه‌زار بخش تشان یکی از این پروژه‌ها بود که با صرف ۴۵۵ میلیون تومان، علاوه بر بهسازی، ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر این روستا آسفالت شده‌ است.

اجرای ۹۰۰ متر کانال بلوکی، اجرای ۲ هزار متر جوی و جدول، ۷ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی، ۱۳ هزار مترمربع زیرسازی و ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر از اقدامات انجام شده در این روستاست.

طرح جنگل‌کاری تنگ بن تشان یکی دیگر از این پروژه‌ها بوده که با اعتباری بالغ بر ۱۵۲ میلیون تومان اجرا شده است. در این طرح ۱۲ هزار اصله نهال کنار در مساحت ۷۵ هکتار از اراضی تنگ‌ بن تشان کاشته شده و عملیات نگهداری و حفاظت از آنها نیز در حال اجراست.

همچنین دبیرستان کارودانش فاطمه‌الزهرا (س) شهرستان آغاجاری از دیگر پروژه‌های افتتاح شده به مناسبت هفته دولت بود که با حضور جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید. این دبیرستان ۱۴ کلاسه در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۱۰ متر با زیربنای آموزشی ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و ۲ هزار و ۱۰۰ متر محوطه‌سازی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در منطقه محروم آغاجاری احداث شده است.

دو طرح آبیاری قطره‌ای، چهار طرح منابع طبیعی و یک طرح راهسازی از دیگر پروژه‌هایی است که امروز با حضور جمعی از مسئولان بهبهان در مناطق تابعه این شهرستان افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.