رروابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) برترین برترین های وزارت راه و شهرسازی

باقر گل فر-خورنا:روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) رتبه نخست را در چهارمین دوره ی جشنواره روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی از آن خود نمود و عنوان «برترین برترین ها» را نیز در گروه استان های کشور در وزارتخانه مذکور به دست آورد.

بر اساس نظر هیأت داوران روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در بین ۲۲۷ شرکت کننده در گروه ج (ادارات کل استان ها)، حائز رتبه ی برتر  در  تمام شاخص های ارزیابی شده  معرفی گردیده  و  این روابط عمومی را شایسته عنوان «برترین برترین ها» دانستند.

در جریان برگزاری آیین پایانی در چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت راه و شهرسازی با شرکت بیش از ۳۰۰ روابط عمومی بخش های مختلف وزارت راه و شهرسازی و با حضور دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، ضمن اهدای لوح سپاس به احمدرضا خدامی رئیس روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان،  از وی به پاس کسب  رتبه ی اول در گروه ج در رشته ی خلاقیت و نوآوری تقدیر گردید.

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی طی سخنانی در آیین اظهار داشت: چهارمین  جشنواره با توجه  به تغییرات در عملکردها، در اصل می توان به عنوان اولین دوره ی جشنواره تلقی نمود.

دکتر قاسم بی نیاز افزود: حساسیت بالای گروه ج، رقابت بالا ، نگاه به حقوق شهروندی، تطابق روابط عمومی با جامعه، رقابت و احترام به بخش خصوصی، تولید محتوای گسترده در روابط عمومی  از ویژگی های این دوره محسوب می شود.

وی در خصوص کیفیت و کمیت تهیه و انتشار اخبار در روابط عمومی تصریح کرد: در خصوص ارزیابی خبرهای تولیدی روابط عمومی ها، به خبری نمره می دهیم که در میان  مردم تغییرات ایجاد کند، چرا که هدف تعداد و کمیت خبرها نیست.

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) این موفقیت را  به مهندس عبداللهی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تبریک گفته و بیان داشت: در اثر رهنمودها و پشتیبانی های مدیر کل محترم، روابط عمومی این اداره کل موفق شد در مسیر موفقیت قرار گیرد و بدون حمایت های بی دریغ ایشان که موجب نشاط و شکوفایی بیشتر روابط عمومی شد، این موفقیـــت ها امکان پذیر نمی گردید.

گفتنی است، در چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت راه و شهرسازی بیش از ۳۰۰ واحد روابط عمومی آثار و عملکرد سال ۹۴ خود را به دبیرخانه ارایه کرده بودند که در آیین پایانی این جشنواره  از برگزیدگان ۱۰ رشته مختلف در سه گروه معاونت ها و سازمان ها، شرکت های تابعه و ادارات کل استانی(الف، ب و ج) تجلیل به عمل آمد.