فرماندار شادگان: لزوم توجه به حل مشکلات قطعی آب در شهرستان شادگان از سوی دستگاه‌های مسؤول

باقر گل فر-خورنا:فرماندار شادگان توجه به حل مشکلات قطعی آب در این شهرستان را از سوی دستگاه‌های مسؤول خواستار شد.

جلسه بررسی مشکلات آب شرب  شهرستان به ریاست بهروز فرج‌اللهی فرماندار شادگان و با حضور مسئولان ادارات و دستگاه‌های مرتبط بمنظور اتخاذ تدابیر وتمهیدات لازم جهت مدیریت مصرف آب شرب در محل فرمانداری شادگان تشکیل شد.

بهروز فرج‌اللهی فرماندار شادگان در این جلسه ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان   با اشاره به درپیش بودن فصل گرما و افزایش مصرف آب شرب خانوارها ،گفت: مدیران محلی با اتخاذ تدابیر لازم و مدیریت صحیح منابع شهرستان آب مورد نیاز شهر‌ها و روستاهای تابعه شادگان را فراهم کنند.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و افزایش مصرف آب شرب خانواده‌ها لازم است اقدامات پیشگیرانه از سوی مسؤولان در این زمینه صورت گیرد.

فرماندار شادگان عامل عمده در افت فشار آب شرب در روستاهای تابعه شهرستان را استفاده از انشعابات غیر مجاز عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌‌های متولی با قاطعیت با متخلفان برخورد شود.

فرج اللهی فرماندار شادگان بر لزوم بازنگری و اصلاح الگوی مصرف در مصارف شهری و روستاهایی تاکید کرد وگفت: مجری طرح آبرسانی و مدیر آبرسانی دارخوین نسبت به بازنگری و اصلاح الگوی میزان مصرف شهری و روستایی اقدام نمایند.

وی در پایان اطلاع‌رسانی دستگاه‌های متولی در رابطه با فرهنگ‌سازی برای کاهش مصرف آب را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: شهروندان باید با رعایت الگوهای مصرف و سر لوحه قرار دادن صرفه‌جویی، مسؤولان را در اجرای مدیریت صحیح آب در فصل گرما یاری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *