جشن نفتی با رنگ برزیلی/ کارناوال شادی اهواز به آبادان رسید

خورنا – با پیروزی صنعت نفت آبادان و صعود به لیگ بر‌تر آبادان غرق در شور و جشن شد.

بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با دیدار حساس تیم‌های صنعت نفت آبادان و فجر شهید سپاسی شیراز در آبادان به پایان رسید.

با وجود اینکه این دو تیم در یک امتیازی همدیگر با هم به رقابت می‌پرداختند، بازی آخر و رو در روی آنها حکم فینال را داشته و سرنوشت تیم‌ها دست خودشان بود.

فجر سپاسی که در این دیدار برای صعود تنها به یک امتیاز نیاز داشت، دست به عصا و محتاط وارد ورزشگاهی شد که تنها چیزی در آن دیده می‌شد رنگ زرد سکو‌ها و لباس هواداران بود و سبزی چمن مسابقه، با وجود اینکه دیدار رفت این دو تیم در شیراز به سود آبادانی‌ها پایان یافته بود، این تیم با روحیه بیشتر به مصاف حریف با سابقه شیرازی خود رفت.

برد صنعت نفت در این دیدار باعث حضور دوباره این تیم محبوب و پر هوادار خوزستانی در لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور شد تا استان خوزستان بار دیگر خود را با ۳ نماینده در لیگ بر‌تر ببیند و جای خالی تیم استقلال اهواز تازه سقوط کرده احساس نشود.

صنعت نفت با برد دوباره خود نه در ورزشگاه تختی بلکه در گوشه گوشه آبادان و اکثر شهرهای خوزستان موج شادی را به راه انداخت تا مردم خوزستان کمتر از یک هفته دو جشن فوتبالی را در این استان داشته باشند و شیرینی این صعود به مانند قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ بر‌تر برای آن‌ها تجربه شود.

با پایان یافتن دیدار، آبادان با شور خاص خود غرق در هلهله و شادی شده است و راه اندازی کارناوال‌های شادی در سطح خیابان‌های این شهر بزرگ و کوچک نمی‌شناسد، پیر و جوان؛ زن و مرد با حضور خود در این جشن شادی نشان داند که فوتبال در آبادان جنسیت و سن نمی‌شناسد و خون آبادانی‌ها با فوتبال عجین شده است.