پیام تبریک فرماندار ویژه شهرستان دزفول به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

خورنا – فرماندار ویژه شهرستان دزفول به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد:

ضمن عرض سلام به محضر امام عصر (عج)، شهدای جلیل القدر ، رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) و مردم شهر مقاومت و ایثار ، دزفول قهرمان ، فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران عرصه ی هنر هشتم ، مدیران محترم روابط عمومی کلیه ی دستگاه های اجرایی ، پایگاه های اطلاع رسانی ، روزنامه نگاران ، پژوهشگران و کلیه ی فعالان عرصه ی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بدون تردید نقش روابط عمومی به عنوان رکن و اساس نظام ارتباطی و اطلاعاتی و اطلاع رسانی نقش مهم و تعیین کننده ای را در افزایش آگاهی بخشی به آحاد جامعه و اعتماد سازی متقابل بین دستگاه های اجرایی و مردم را بر عهده خواهد داشت.
روابط عمومی میبایست مدون و برنامه ریزی شده باشد تا بتواند با مدیریت درست و صحیح ، به بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم ، نقش موثری ایفا نماید.
روابط عمومی ها میبایست با ارزیابی و تحلیل نقص های دستگاه مربوطه ، منعکس کننده باشد و در مدیریت سیستم به مانند مشاور ، مشخص کننده ی روش ها در جهت برطرف نمودن مشکلات دستگاه مربوط به خود باشد و در بیان حقیقت صریح ، دلسوز و وظیفه شناس باشد.
امروزه بدون داشتن یک روابط عمومی فعال و پویا ، مطمئنا نمی توان برای رفع مشکلات جامعه و پاسخگویی به آنان قدم های موثری برداشت.
در آخر ، به کلیه ی مدیران ، مسئولان و کارشناسان این عرصه که شبانه روز در راه تلاش و خدمت از هیچ فعالیتی کوتاهی نکرده اند ، خسته نباشید می گویم و از خداوند سبحان ، موفقیت و توفیقات روز افزون ، در راه خدمت رسانی را آرزومندیم.
آصفی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول