ایمن سازی ۱۲۰ کیلومتر از محورهای اصلی محدوده استحفاظی رامشیر

خورنا – با پیگیری های فرماندار و رییس اداره راه وشهرسازی رامشیر ۱۲۰کیلومتر از محورهای اصلی محدوده استحفاظی رامشیر ایمن سازی شد. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر علی خان بگی دوگاهه رییس اداره راه وشهرسازی رامشیر با حضور در فرمانداری رامشیر گزارشی از اقدامات صورت گرفته این اداره را تشریح کرد.

رییس اداره راه و شهرسازی رامشیر گفت : با پیگیری هایی که به همراه سعید فیوضی فرماندار رامشیر انجام داده ایم خوشبختانه توانسته ایم اقدامات خوبی دربخش راههای مواصلاتی شهرستان انجام دهیم.

علی خان بگی دوگاهه اظهار داشت : از محل اعتبارات استانی ۱۲۰کیلومتر از محورهای اصلی محدوده استحفاظی،  با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال  ایمن سازی شده است  همچنین توانستیم پروژه دیوار ضامن دره عباس و کانال در محور امیدیه و پل مشراگه با اعتبار یک میلیارد و ۳۹۰میلیون ریال را به اتمام برسانیم .

خان بگی دوگاهه افزود: از محل این اعتبارات ۳۴۰۰ متر مربع از محدوده استحفاظی شهرستان با اعتبار یک میلیارد و ۳۹۰میلیون ریال لکه گیری شد.

وی در ادامه به بهسازی و آسفالت  محورهای روستایی اشاره کرد و گفت :۲۸ میلیارد و هشتصد میلیون ریال  از محل اعتبارات نفت جهت بهسازی و آسفالت محورهای روستایی هزینه شده است که محور روستای شکریات به طول دو کیلومتر، روستای شاوه شلش و عودتقی به طول۲٫۶ کیلومتر، محور روستای سن به طول ۱۲۵۰ متر از جمله این محورها می باشند.

رییس اداره راه و شهرسازی رامشیر احداث باند دوم محور سه راهی کوپال به رامشیر  را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت :  طول تقریبی این باند  ۵ کیلومتر می باشد که برای احداث آن بیش از ۸۰میلیارد ریال هزینه شده است.

خان بگی دوگاهه در ادامه به اقدامات صورت گرفته پس از وقوع سیل اخیر در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت : پاکسازی محور امیدیه و محور غرب جراحی، لکه گیری و نصب سرعتگاه در محور روستای ریحانه ، لکه گیری محور بیت خلاف ،بیت حمید و اصلاح ابنیه فنی تخریب شده در این محور و همچنین تعویض آبروی لوله ای واقع در محور امیدیه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از مهمترین این اقدامات می باشد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *