اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان به افتتاح دبیرستان کار دانش در آغاجاری

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش آغاجاری از اختصاص ۸۰۰میلیون تومان اعتبار به افتتاح دبیرستان کار دانش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آغاجاری، حبیب‌الله طیبی صبح امروز در مراسم افتتاح دبیرستان کار دانش حضرت فاطمه (س) شهرستان آغاجاری در حضور جمعی از مسئولان شهری اظهار کرد: این واحد آموزشی توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان خوزستان با بودجه ۸۰۰ میلیون تومان و به مساحت ۴ هزار و ۱۰ مترمربع و زیربنای آموزشی ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع ساخته و امروز به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: در بحث تجهیزات آموزشی و فنی این دبیرستان در مضیقه بوده که امیدواریم در این خصوص مسئولان مرتبط چون همیشه این شهرستان را یاری کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آغاجاری تصریح کرد: فضای آموزشی این شهرستان آغاجاری نیاز به تخریب و نوسازی مجدد دارند که باید با تأمین اعتبار ویژه و توجه مضاعف مسئولان محقق شود.

* آغاجاری یک استخر هم ندارد

وی همچنین با اشاره به کمبود فضای تفریحی مناسب و مطلوب در این شهرستان اضافه کرد: جوانان این منطقه از نبود استخر رنج برده و برای استفاده از این فضای تفریحی به شهرهای هم‌جوار راهی می‌شوند.

طیبی با بیان اینکه در این شهرستان، تابستان بسیار گرمی مردم را همراهی می‌کند، گفت: باید در خصوص غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان این شهرستان اقدام جدی از سوی مسئولان صورت گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *