تأکید فرماندار شادگان استفاده از پتانسیل دانشگاه ها و مراکز آموزشی برای ریشه کن کردن اعتیاد

باقر گل فر-خورنا:فرماندار شادگان گفت: استفاده از پتانسیل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از جمله مرکز فنی‌وحرفه‌ای برای مقابله و ریشه‌کن کردن اعتیاد به عنوان پدیده خانمان‌سوز بسیار حائز اهمیت دانست.

جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شادگان به ریاست مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور مسئولین دستگاههای متولی در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

بهروز فرج‌اللهی فرماندار شادگان در این جلسه  آموزش معتادان بعد از ترک از سوی مرکز فنی‌وحرفه‌ای را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: استفاده از پتانسیل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از جمله مرکز فنی‌وحرفه‌ای برای مقابله و ریشه کن کردن این پدیده خانمان‌سوز بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به شیوع پدیده اعتیاد در جامعه، اظهار داشت: مبارزه با گسترش مواد مخدر در سطح جامعه نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌ها است و باید دستگاه‌های ذی‌ربط با بررسی آسیب‌های مواد مخدر راهکار لازم برای پیشگیری و مقابله با آن ارائه شود.

فرماندار شادگان، آموزش معتادان بعد از ترک از سوی مرکز فنی‌وحرفه‌ای را مورد تأکید قرار داد و گفت: استفاده از پتانسیل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از جمله مرکز فنی‌وحرفه‌ای برای مقابله و ریشه‌کن کردن این پدیده بسیار مهم است.

وی در ادامه به تهدید‌ها و خطرهای اعتیاد به مواد مخدر در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: با هماهنگی بخشداری‌ها جامعه معتادان بخش‌های مربوطه به تفکیک روستاهای آلوده شناسایی شود تا یک شهرستانی عاری از معتاد داشته باشیم.

فرج اللهی در پایان با بیان اینکه به منظور ایجاد شهرستانی عاری از اعتیاد باید برای اوقات فراغت اهالی مناطق آلوده برنامه‌های حرفه‌آموزی و نشاط‌آور داشته باشیم، خاطرنشان کرد: نگهداری افراد پاک شده بعد از دوران ترک اعتیاد نیز بسیار مهم است که باید شرایط لازم برای حفظ سلامت آنان فراهم شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *