کاهش بیکاری و عدم انتقال آب و رفع گرد خاک نیاز خوزستان است

افزایش سهم مناطق نفت خیز از در آمدهای نفتی به ۳ درصد/ وحدت و سازندگی دو بال اندیمشک/ عمران در اندیمشک رونق می گیرد

خورنا – به گزارش ایرنا فریدون حسنوند سه شنبه شب در آیین جشن میلاد سرداران کربلا در هیات مذهبی بیت الزهرا(س) در جمع هزاران نفر از دوستداران و شیفتگان اهل بیت (ع) با بیان اینکه ما یک گروه ، حزب یا باند یک منطقه نیستیم افزود:هر کس بر طبل اختلاف بکوبد و از جدایی سخن بگوید با بیرق ابوالفضل عباس (ع) فاصله دارد.

وی تاکید کرد:وحدت و سازندگی دو بال برای اندیمشک می باشند.

حسنوند با تشریح مشکلات شهرستان اندیمشک اظهار کرد:مشکلاتی چون بیکاری ، آب استان خوزستان ، پدیده گرد و خاک و ریزگردها ، مهاجرت و نگاه های تبعیض آمیز بعضی از مسوولان به این استان در نشستی در دفتر شورای عالی امنیت ملی مطرح شد.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس دهم افزود: حق مردم خوزستان به عنوان منطقه نفت خیز کشور از نفت ۲ درصد نیست بلکه ۳ درصد است و این موضوع در نشستی با رئیس مجلس مطرح شده است.

حسنوند گفت:در جلسه با وزیر نیرو مشکلات سد بالارود ، در نشست با وزیر بهداشت تجهیزات بیمارستان الوار و تامین چند آمبولانس ،کلینیک شبانه روزی کوی لور و سایر مناطق و دریافت مجوز ام آر آی پیگیری جدی شده است.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس دهم افزود:با ستاد نوسازی مدارس کشور نیز در خصوص تامین اعتبار برای تکمیل استخر آموزش و پرورش و همچنین احداث استخر کشتارگاه و کوی شهدا پیگیری شد.

حسنوند اضافه کرد:احداث پارک درون شهری و پروژه زاینده رود،پس گرفتن پارک بزرگ تفریحی قلعه مختار و احداث پل زیرگذر در میدان شهید بهشتی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در بخش دیگری افزود:تمام امور بر اساس قانون انجام می شود و هیچ کس برای کار غیر قانونی توقعی نداشته باشد.

حسنوند گفت:آبادانی شهرستان اندیمشک همت،مشارکت و عزم عمومی می طلبد و همه شهروندان باید در این زمینه سهیم باشند.

وی با تبریک میلاد سرداران کربلا افزود:با توکل به خدا و توجه به راه اهل بیت (ع) در مسیر سازندگی شهرستان اندیمشک و در نهایت ایران اسلامی همت خواهیم کرد.