طرح توسعه محصولات گلخانه‌ای در اندیمشک اجرا می‌شود

خورنا – محمد جعفر آفرین در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: هم زمان با نام گذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی جهاد کشاورزی اندیمشک تمام توان نرم افزاری و سخت افزاری خود را در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری اهتمام نموده و با جذب اعتبارات مورد نیاز در راستای خود کفایی محصولات کشاورزی و توسعه کشاورزی قدم‌هایی خوبی برداشته است.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها تکمیل پروژه آب رسانی به قلعه رزه اندیمشک است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۹۱۹۳۶ هزار ریال در شهرستان طراحی و اجرا شده و موجب افزایش رضایت مندی شهروندان و فعالین اقتصادی این منطقه را فراهم کرده است.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: هم چنین اراضی کشاورزی اندیمشک در بخش‌های مختلف شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۷۳۰۹۲۵ هزار ریال و با هدف توسعه خدمات کشاورزی در شهرستان تسطیح و برای کشت و تولید محصولات کشاورزی آماده سازی شده است.

وی افزود: بیش از این نیز اعتباری بالغ بر ۱۵۶۸۰۰۰ هزار ریال لوله پلی اتیلن مورد نیاز کشاورزان شهرستان در بخش الوار گرمسیری روستای قلعه مختار خریداری و در اختیار تولید کنندگان محصولات دامی و کشاورزی اندیمشک قرار گرفته است که تمامی منابع مالی طرح‌های مذکور از طریق کمک‌های بلا عوض سازمانی و با پیگیری‌های گسترده جذب و در اختیار کشاورزان و تولید کنندگان محصولات دامی و کشاورزی شهرستان قرار گرفته است.

آفرین بیان کرد: اندیمشک یکی از شهرهای مهم و با ظرفیت استان خوزستان در کشت و تولید محصولات کشاورزی مختلف است و همین مقوله فرصت‌های شغلی و سرمایه گذاری گسترده‌ای در اندیمشک ایجاد کرده است.

وی گفت: هم چنین با هدف افزایش محصولات کشاورزی در شهرستان و افزایش فرصت‌های شغلی در حوزه کشاورزی طرح توسعه محصولات گلخانه‌ای در اندیمشک اجرا می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک اظهار کرد: با اجرای این طرح و بدون محدودیت در پرداخت تسهیلات بانکی در اختیار علاقه مندان و فعالین اقتصادی صاحب زمین قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با اجرای این طرح کشاورزانی که با روش‌های سنتی به کشت و تولید محصولات کشاورزی می‌پردازند نیز می‌توانند با دریافت تسهیلات از روش‌های نوین کشاورزی برای کشت و تولید محصولات خود بهره مند شوند.

آفرین بیان کرد: پیش بینی می‌شود با اجرای این طرح میزان تولید محصولات گلخانه و فرصت‌های شغلی در شهرستان از رشد قابل ملاحضه ای برخوردار شود.

انتهای پیام/