بنیاد برکت در شهر محروم چم گلک آموزشگاه می‌سازد/ بازسازی ۲۰مدرسه در مناطق محروم

خورنا – به گزارش خورنا از اندیمشک، بهرام سپهریان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در طول سال‌های اخیر خدمات خوبی در حوزه آموزش و پروش و تجهیز مدارس اندیمشک صورت گرفته است و متناسب با نیازهای شهرستان فضاهای آموزشی جدید در اندیمشک ساخته شده است.

وی افزود: در حال حاضر، بیش از ۱۵۰ واحد آموزشی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی اندیمشک به ارائه خدمات حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان شهرستان می‌پردازند.

رئیس آموزش و پرورش اندیمشک عنوان کرد: هم چنین طبق بررسی‌های صورت گرفته، ۲۰ واحد آموزشی اندیمشک فرسوده بوده و نیازمند بازسازی و تجهیز هستند.

وی گفت: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته، مدرسه راهنمایی برکت شهر چم گلک از توابع شهرستان اندیمشک ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

سپهریان بیان کرد: این مدرسه، توسط بنیاد برکت و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک و شهر چم گلک این شهرستان ساخته خواهد شد.

وی افزود: دانش آموزان و آموزش دو عنصر و محور مهم در توسعه و پیشرفت کشور هستند که زمینه ساز آبادانی و استقلال کشور را بیش از گذشته فراهم می‌کنند به همین جهت باید حوزه تعلیم و تربیت و تأمین نیازهای آن را به عنوان یک اولویت مهم در ارائه خدمات مورد توجه قرار دهیم.

رئیس آموزش و پرورش اندیمشک اظهار کرد: با توجه به نیازهای آموزشی اندیمشک به زودی خدمات خوبی در این حوزه به دانش آموزان و شهروندان اندیمشک در بخش ها و حوزه های مختلف ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/