کاروان مردم اندیمشک میهمان حرم مطهر امام خمینی (ره) می‌شود

خورنا – احسان کریم پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: امام خمینی (ره)، منبع و سرچشمه هدایت و راهنمایی عملی و اعتقادی جامعه و نظام اسلامی به راه حق و منطق صحیح زندگی است که در صورت توجه مناسب به آن جامعه و ارزش‌های آن بیمه خواهد شد.

وی افزود: همه اقشار مختلف اجتماعی، نسبت به ترویج و توسعه پیام انقلاب مطابق با رهنمودهای امام راحل توجه داشته باشند چرا که دشمن به دنبال شکست آموزه‌های و فرهنگ اسلامی و انقلابی ما و ترویج فرهنگ غلط غربی خود است.

جانشین سپاه اندیمشک عنوان کرد: یکی از این آموزه‌ها و فرهنگ اسلامی و انقلابی ما، پاسداشت ویژه و شایسته مراسم ارتحال امام خمینی (ره) است که مطابق با اهداف و ظرفیت‌های جامعه نیازمند توجه است.

وی گفت: به همین جهت و با هدف شرکت در مراسم سال روز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، کاروان مردم اندیمشک میهمان حرم مطهر امام خمینی (ره) می‌شود.

کریم پور بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، کاروان مردم اندیمشک با حضور ۲۰۰ شهروند عازم مرقد مطهر امام راحل می‌شود و در مراسم ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت می‌کنند.

وی افزود: این کاروان ۱۲ خرداد ماه و با ۵ دستگاه اتوبوس حرکت معنوی خود را برای شرکت در مراسم ارتحال امام راحل آغاز خواهند کرد.

جانشین سپاه اندیمشک اظهار کرد: برگزاری همایش تبیین شخصیت و گفتمان حضرت امام (ره)، همایش شعر و برگزاری مراسم مذهبی در سطح پایگاه‌های محلات در اندیمشک از جمله دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت سال روز ارتحال امام راحل در شهرستان و با همکاری بخش‌های مختلف شهری اجرا می‌شود.

وی گفت: پنج کمیته امنیت، اجرایی، فرهنگی، رسانه و جذب تحت عنوان قرارگاه شهید فهمیده در این شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر ویژه مراسم سال روز ارتحال امام خمینی (ره) تشکیل و فعالیت خود را در شهرستان آغاز کرده است.