طرح سؤال دو عضو از اعضای شورای شهر به شهردار رامهرمز

خورنا – به گزارش خورنا  از رامهرمز، طرح سؤال از شهردار این شهر که به امضاء دو نفر از اعضاء شورای اسلامی شهر رسیده است به شهردار رامهرمز ابلاغ شد.

در این طرح ۱۳ صفحه‌ای، ۳۳ سؤال وفق ماده ۷۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور تنظیم‌شده است و برابر قانون به شهردار ابلاغ تا نسبت به پاسخگویی آن در مهلت قانونی اقدام کند.

در بخشی ازاین نامه ارائه‌شده به شهردار توسط طرح کنندگان سئوال آمده است: این سؤالات در واقع طرح دردها و رنج‌هایی است که این شهر و مردمانش متحمل آن‌ هستند.

همچنین در این طرح سؤال ذکر شده است: متأسفانه این روزها دیگر کنار جداول (مجاری فاضلاب) نمی‌شود ایستاد، حتی نمی‌شود در پیاده‌روها راه رفت، عدم روشنایی میدان‌ها و پارک‌ها و وضعیت نابسامان آسفالت خیابان‌ها خلاصه‌ای از وضعیت این شهر و نقل مجالس مردمان آن شده است.

در بخش دیگری از نامه طرح کنندگان سؤال از شهردار آمده است: در زمینهٔ خدمات شهری، مشکل کمبود درآمد و نیروی انسانی نیست زیرا درآمد شهرداری در سال ۹۳ از مقدار پیش‌بینی‌شده آن نیز بیشتر بوده است و درآمد سال ۹۴ نیز تقریباً با مبلغ پیش‌بینی آن برابری می‌کند، پس احتمال عدم نابسامانی و ناتوانی شهرداری در ارائه خدمات شهر به همشهریان را در ضعف مدیریتی شهرداری می‌دانیم.

به گزارش فارس از رامهرمز، پس از ابلاغ طرح رسمی سؤال به شهردار، شهردار موظف است پس از ده روز در جلسه رسمی شورا شرکت کند و به سؤالات مطرح‌شده پاسخ دهد.

فرشید فرجی-خبرنگارخورنا رامهرمز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *