رفع مشکل آب شرب روستاهای شهرستان شادگان درآینده نزدیک

باقر گل فر – خورنا:فرماندار شادگان گفت:مشکل آب شرب روستاهای شهرستان شادگان درآینده نزدیک برطرف می شود.جلسه بررسی مشکلات آب شرب شهرستان به ریاست بهروز فرج الهی فرماندار شادگان و با حضور مجید ناصری نژاد نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی درویشعلی کریمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان ،بخشداران و مسئولان ادارات و دستگاههای مرتبط در محل فرمانداری شادگان تشکیل شد.

بهروز فرج الهی در این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت آب شرب شهرستان ،اظهار داشت:با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و به منظور جلوگیری از افت فشار آب و تامین آب مرود نیاز شهروندان با برنامه ریزی بهتر و اقدامات مؤثر در حوزه آبرسانی ، انشالله بتوانیم پاسخگویی نیاز مردم به ویژه در فصل تابستان باشیم.

وی همچنین در بر ضزورت جمع آوری انشعابات غیر مجاز در سطح روستاهای تابعه شهرستان تأکید کردو گفت:عامل عمده در افت فشار آب شرب در روستاها استفاده از انشعابات غیر مجاز است که انتظار می رود با همکاری دستگاههای متولی ربا قاطعیت با متخلفان برخورد شود.

فرماندار شادگان در ادامه از تشکیل پلیس آب در راستای جمع آوری انشعابات غیر مجاز آب شرب روستاها خبر داد و گفت:به منظور شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز با بارزسی شبانه روزی از شبکه های روستایی شهرستان در روزهای آینده تشکیل می شود.

فرج الهی درپایان خاطر نشان کرد:اکثر روستاهای شادگان با مشکل حاد آب شرب مواجه هستند اما بیشتر از همه روستاهای خزعلیه ،روستای بحاث،امالصخر و حادتر از همه ابواشلوگ،جفال مرکزی ،عویه و جفال خوایات استو انتظار می رود مسئولان استانی در راستای رفاه حال روستاییان عزیز برای بهره کافی از ماده حیاتی همت مضاعف داشته باشند.

در پایان این جلسه مدیرعامل آبفار استان خوزستان در تأمین وسایل موردنیاز برای برطرف کردن مشکلات شبکه های آب روستاهای شهرستان و همچنین از نصب هفت مخزن هوای در روستاهای شهرستان قول مساعد داد.

گقنتی است ،درپایان این جلسه بازدید میدانی از روستاهای بخش مرکزی و خط لوله آب روستای بدرانی توسط مسئولان استانی و شهرستانی به عمل آمد و تصمیماتی برای رفع مشکل آب شرب روستایی اتخاذ شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *