تیم فوتسال بانوان علوان رامهرمز قهرمان مسابقات لیگ دسته دوم باشگاههای کشور شد

خورنا –

به گزارش خبرنگارخورنا به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ،تیم فوتسال بانوان علوان رامهرمز مقتدرانه به مقام قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاههای کشور دست پیدا کرد .

تیم فوتسال بانوان علوان رامهرمز که توانسته بود به لیگ دسته اول بانوان باشگاههای کشور صعود کند در مرحله نهایی لیگ دسته دوم باشگاههای کشور اولین گام را برای قهرمانی در این مسابقات مقتدرانه برداشت . مسابقات فوتسال بانوان لیگ دسته دوم باشگاههای کشور که در دو مرحله و به صورت مجتمع به میزبانی شهرستان های رامهرمز و بهبهان برگزار شد تیم فوتسال علوان رامهرمز با مربیگری نرگس علوانی موفق شد در گروه بهبهان با حضور تیم های الیگودرز خرم آباد ، نگین بهبهان ، هیئت قزوین ، هیئت ایلام و علوان رامهرمز به جمع چهار تیم برتر لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاههای کشور راه پیدا کند و جواز صعود به لیگ دسته اول فوتسال بانوان را کسب نماید .

در مرحله نهایی این مسابقات که با حضور چهار تیم علوان رامهرمز ، هیئت فوتبال شمال غرب تهران ، کارا شیراز و الیگودرز خرم آباد چهار تیم راه یافته به لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاههای کشور ، جهت مشخص شدن مقام های اول تا چهارم به مصاف یکدیگر خواهند رفت .

در اولین بازی تیم فوتسال علوان رامهرمز نماینده استان خوزستان در این مسابقات در خرم آباد به مصاف میزبان خود رفت که بانوان فوتسالیست رامهرمزی در یک بازی برتر توانست با نتیجه ۸ بر ۶ میزبان خود الیگودرز خود را شکست دهد و گامی بلند را برای قهرمانی این مسابقات بردارد .

در دومین بازی تیم بانوان فوتسال علوان رامهرمز در روز جمعه دهم اردیبهشت ماه ۹۵ در سالن پوریای ولی شهرستان رامهرمز میزبان تیم فوتسال بانوان شمال غرب تهران بود که توانست در یک بازی زیبا و پرگل با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی دست یابد و دومین گام را برای قهرمانی در لیگ دسته دوم باشگاههای کشور محکم بردارد .

در سومین بازی تیم بانوان فوتسال علوان رامهرمز که در بازیهای گذشته توانسته بود با اقتدار تیم های خوب میلاد الیگودرز و شمال غرب تهران را شکست داده بود ، برای قهرمان شدن و ایستادن بر بلندای لیگ دسته دو کشور در روز جمعه هفدهم اردیبهشت ماه ۹۵  در شیراز مهمان تیم آرمان کارا شیراز بود که در حضور مسئولین استانی و تماشاگران تیم میزبان دست به کار بزرگی زد و توانست این تیم را در زمین خود با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و به مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته دوم باشگاههای کشور دست پیدا کند .

اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال بانوان علوان رامهرمز به شرح ذیل است :

عصمت داود ، فایزه سبزعلی زاده ، سحر ملمولی ،  زهرا کوراوند ، زهرا خورنگ ، زهرا جلال نسب ، پریوش خلیلی ، حلیمه نوروزی ، میترا الماسی ، ثمینه رئیسی ،  زهره محمدی ، حدیث رحیمی

سرمربی : نرگس علوانی
سرپرست : مرضیه کمایی

فرشیدفرجی-خبرنگار خورنا-رامهرمز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *