تجمع اعتراضی راننده های خودروهای مسافربر برون‌ شهری رامهرمز/ تصاویر

خورنا -خودروهای مسافربر برون‌شهری رامهرمز در میدان آزادی این شهرستان در اعتراض به مسافربرهای شخصی برون‌شهری تجمع کردند.

به گزارش خورنا از رامهرمز، رانندگان تاکسی‌های برون‌شهری رامهرمز  در تجمعی اعتراض‌آمیز در میدان آزادی این شهر دست از کار کشیدند.

تاکسی‌های برون‌شهری رامهرمز با توجه به وضعیت نابه‌سامان حمل‌ونقل برون‌شهری و حضور خودروهای شخصی در این عرصه و حمل‌ونقل غیرمجاز مسافر باعث کسادی این قشر زحمت‌کش شده‌اند.

مسؤولان وعده ندهند

در این رابطه یکی از رانندگان تاکسی‌های زردرنگ کرایه‌ای گفت: مسؤولان این‌قدر وعده ندهند و به حرفشان عمل کنند، بنابراین اگر میدان آزادی پایانه است پس ما هم اینجا مستقر می‌شویم و اگر ترمینالی وجود دارد مسؤولان باید خودروهای مسافرکش را به پایانه هدایت کنند و مسافرکشی از میدان آزادی جمع شود.

یکی دیگر از رانندگان پایانه رامهرمز گفت: همه مسؤولان مرتبط موظف‌ هستند که معضل مسافربرهای شخصی را حل کنند اما دریغ از این‌همه وعده‌هایی که عملی نشده و چند سال است که اندر خم یک کوچه‌ایم.

یکی از رانندگان مسافربر شخصی نیز گفت: ما بیکاریم و دارای زن و بچه‌؛ شما بگوئید چکار کنیم. مسؤولان برای ما ایجاد اشتغال کنند و از بیکاری ما را برهانند ما هم‌دست از مسافربری می‌کشیم.

وی ادامه داد: ما حدود ۳۰ خودرو شخصی مسافربر در مسیر رامهرمز به اهواز هستیم و افرادی هم هستند که کارمند یا بازنشسته ادارات هستند و اقدام به مسافرکشی می‌کنند.

یکی دیگر از رانندگان مسافربر شخصی عنوان کرد: ما تعمدی نداریم که ایجاد مزاحمت برای رانندگان مسافربر پایانه کنیم ولی به نظر شما با بیکاری روزافزون و داشتن زن و بچه چه باید بکنیم.

مدیر شرکت مسافربری سمنگان رامهرمز اظهار کرد: عوارض، مالیات و بیمه را ما پرداخت می‌کنیم اما با این‌وجود آمادگی داریم که خودروهای شخصی خارج از سیستم ناوگان مسافربری را پذیرش کرده و پس از ساماندهی در پایانه مستقر شوند.

مجید خمیسی ادامه داد: حدود ۴ سال است که مسؤولان وعده عمل به حل مشکل را می‌دهند و جلسات متعدد برگزار می‌شود اما تاکنون هیچ کار جدی صورت نگرفته است.

به گزارش فارس از رامهرمز، روزبه‌روز وضعیت کسادی و جذب مسافر توسط مسافربرهای شخصی بیشتر می‌شود به‌طوری‌که اغلب روز‌ها هر خودروی مسافربر پایانه فقط یک سرویس نوبتش می‌شود و بقیه مسافر‌ها را مسافربرهای شخصی جابه‌جا می‌کنند.

فرشید فرجی-خبرنگارخورنا –  رامهرمز

۲۱ ۳۱ ۱۱-۱۰۲۴x682