هفت انتصاب جدید در خوزستان/ از مشاور استاندار تا فرماندار

خورنا – استاندار خوزستان طی احکام جدا گانه ای هفت انتصاب جدید در فرمانداری ها و ادارات دیگر استانداری خوزستان را انجام داد.

عبدالحسن مقتدایی روز دوشنبه با صدور احکامی سرپرست فرمانداریهای هویزه، شوشتر، حمیدیه، مسجد سلیمان و نیز مدیر کل دفتر فنی استانداری خوزستان را تعیین کرد.
در این ابلاغها غلام علیدادی به عنوان سرپرست فرمانداری هویزه، مصطفی سمالی به عنوان سرپرست فرمانداری شوشتر، عبدالرضا سعیدی نیا به عنوان سرپرست فرمانداری حمیدیه، محسن قارونی به عنوان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان و علی نیازی به عنوان مدیر کل دفترفنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خوزستان منصوب شدند.
استاندار خوزستان همچنین هدایت اله زارع زاده را به عنوان معاون شهرسازی ،معماری و برنامه ریزی شهری اداره کل دفترفنی،امورعمرانی،حمل و نقل و ترافیک استانداری خوزستان و اشرف عسکری را به عنوان مشاور استاندار در امور فنی و شهرسازی منصوب کرد.
پیشتر نیز استاندار خوزستان در احکام جداگانه ای سرپرست فرمانداری های هندیجان، ماهشهر، دزفول و نیز مدیرکل مدیریت بحران و مشاور اجرائی استاندار را منصوب کرده بود.
استاندار خوزستان از فرمانداران قبلی شهرستانهای شوشتر، هویزه، حمیدیه و مسجد سلیمان و نیز مدیر کل قبلی دفتر فنی استانداری خوزستان و معاون شهرسازی دفتر فنی استانداری که تا کنون این مسئولیتها را بر عهده داشتند قدردانی کرد.