ستاره تیم ملی در امریکا/ خبری از «بازگشت حامد» نیست

مهدی چاروسائی، خورنا- بااینکه تمرینات تیم ملی بسکتبال ایران دومین هفته خود را پشت سر می گذارد اماحامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال هنوز در آمریکا به سر می برد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا، دور اول تمرینات تیم ملی بسکتبال جهت حضور در مسابقات انتخابی المپیک ،از ۱۲ اردیبهشت ماه در سالن آزادی تهران با ۲۰ بازیکن آغاز شد، عصرچهارشنبه ۱۵ اردیبهشت با تمرینی پرفشار پایان یافت و ملی پوشان از بائرمن سرمربی تیم ملی دو روز استراحت گرفتند. تمرینات تیم ملی دوباره از شنبه آغاز شد که باز هم حامد حدادی سنتر تیم ملی در این تمرینات غایب بود.

بیش از این گفته شده بود حامد حدادی در هفته دوم تمرینات به جمع ملی پوشان اضافه میشود،اما دوهفته از تمرینات تیم ملی گذشته، هنوز هیچ خبری از حامد حدادی بر سر تمرینات نمیباشد!

گفته میشودحدادی برای انجام کارهای شخصی خود اواخر هفته قبل به آمریکا سفر کرده است و هنوز زمان پیوستن او به تمرینات تیم ملی مشخص نیست. این بازیکن که چند فصل در چین بازی می کند و امسال با سیچوان و پتروشیمی بندرامام در لیگ های چین و ایران قهرمان شده است دوست دارد برای یک فصل دیگر هم در لیگ NBA به میدان برود.

از طرفی گفته می شود در پی کنارگذاشته شدن صمد نیکخواه بهرامی ، مهدی کامرانی و حامد آفاق از تمرینات تیم ملی بسکتبال ، این بازیکن هم برای همراهی تیم ایران در رقابت های غرب آسیا که اواسط خرداد در اردن برگزار می شود و بازیهای انتخابی المپیک ،تمایلی ندارد. حدادی در یکی از مصاحبه های خود پیش از سفر به آمریکا اعلام کرده بود در حال حاضر به تیم ملی فکر نمی کند.
شاید اون حرف،،
که اگر برای حامد حدادی هم جانشینی داشتیم اورا نیز دعوت نمی کردیم سبب شده حامد بجای اندیشیدن به تیم ملی به آینده وزندگی بعد از دوران قهرمانی و بازیگریش بیندیشد ،

تا به تیم ملی ای که هیچ شانسی در مسابقات انتخابی المپیک برایش تصور نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *