فرماندار جدید هندیجان منصوب شد/ رفیعی: حل مشکلات هندیجان در گرو همدلی و همکاری همه مسؤولان است

خورنا – فرماندار جدید هندیجان گفت: باید برای حل مشکلات هندیجان همه مسؤولان همدل و همگام شوند.

سیدمهران رفیعی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان اظهار کرد: شهرستان هندیجان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی است که باید آنها را جستجو و شناسایی کرده و از بالقوه به بالفعل برسانیم.

وی با بیان اینکه مردم این شهرستان از بهترین مردم خوزستان هستند و همه جا از میهمان‌نوازی و بزرگواری آنها سخن گفته می‌شود، افزود: امیدواریم بتوانیم در کنار مدیران این شهرستان قابلیت‌ها و توانمندی‌های هندیجان را به منصه ظهور رسانده و دغدغه‌های استاندار خوزستان را برطرف کنیم.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: با وجود اقدامات فراوان و قابل توجهی که در این شهرستان صورت گرفته، اما جای کار زیادی دارد و این مسأله نیازمند همکاری و مساعدت همه مسؤولان و مدیران هندیجان است.

رفیعی متذکر شد: جذب سرمایه‌گذار و توسعه بخش گردشگری، پیگیری مشکل لنج‌داران که به یکی از معضلات بندر هندیجان بدل شده، همچنین بحث بندر و ته‌لنجی‌ها از اولویت‌های کاری فرمانداری این شهرستان خواهد بود.

وی در پایان اضافه کرد: دست نیاز و همکاری خود را به سوی همه مسؤولان، مدیران و صاحب‌نظران دراز کرده و بی‌صبرانه منتظر پیشنهادات سازنده به ویژه از سوی مسؤولان ادارات این شهرستان هستم.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از خدمات دو ساله احمد جعفری‌نسب قدردانی و به جای وی «سیدمهران رفیعی» به عنوان فرماندار جدید هندیجان معرفی شد؛ رفیعی پیش از این بخشدار بندر امام خمینی(ره) بود.