تیم بسکتبال شهرداری دزفول به لیگ برتر صعود کرد

خورنا – تیم بسکتبال شهرداری دزفول جزو چهار تیم دسته اولی خوزستان بود که به عنوان قهرمان رده بندی جنوب دسته اول کشور و نماینده این استان توانست برای اولین بار از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند؛ خبری که باعث خوشحالی بسیار مردم دزفول و خوزستان شد.

با روی کار آمدن یک سرمربی حرفه ای و با تجربه قبل از پایان نیم فصل اول، بلندقامتان دزفولی خوش درخشیدند و چنان بازی ای از خود به نمایش گذاشتند که تاریخ بسکتبال دزفول کمتر شاهد آن بوده است.

برداشتن گامی بلند از رده های چهارم و پنجمی تا تحمیل شکست به تیم های صدر جدولی کشور؛ افتخارآفرینی ای که هیچ کارشناسی آن را پیش بینی نمی کرد!

بردهای پیاپی و برتری های این تیم تا جایی ادامه داشت که توانست با پیروزی بر حریف قدر تهرانی خود “مهرام” تحسین رسانه ها را برانگیزد به طوری که نوشتند: “تیم بسکتبال شهرداری دزفول به مربیگری رضا محمدی منش توانست برای اولین بار در تاریخ به لیگ برتر بسکتبال صعود کند”.

در واقع به جرات می توان گفت: محمدی منش اولین مربی ای بود که باتوجه به تمام کاستی های پیش روی این رشته در شهرستان -چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی- تنها با تکیه بر سابقه درخشان سرمربیگری خود در رده های سنی مختلف ملی، سوپر لیگ و دسته اول کشور که به قهرمانی هایی از جمله قهرمانی تیم راه آهن تهران در سال۸۱ و برتری این تیم در سوپرلیگ در سال های ۸۲ و ۸۳ انجامید و همچنین اطمینان به استعداد بازیکنان بومی دزفول توانست به این مهم دست یابد.
این پیروزی شروعی بود بر خوشحالی طرفداران بسکتبال در شهرستان دزفول و امید است که با حمایت مسئولین شهر با حفظ سرمربی این شور و حال ادامه یابد تا جوانان دزفول بتوانند توانایى های خود را به رخ همگان بکشند