رئیس هیئت کشتی اندیمشک در گفت‌و‌گو با خورنا مطرح کرد‌

پایان جشنواره ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور با بیش از ۱۱۴ ورزشکار در اندیمشک

خورنا- حسن زید وند در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: وزن کشی کشتی گیران حاضر در رقابت‌های جشنواره ملی کشتی فرنگی در رده سنی نوجوانان با حضور بیش از ۱۱۴ ورزشکار، شامگاه پنجشنبه در اندیمشک برگزار شد.

وی افزود: پس از اتمام وزن کشی ورزشکاران رقبای خود را شناختند و از صبح جمعه و با حضور پر شور علاقه مندان به کشتی رقابت‌های جشنواره ملی کشتی فرنگی نوجوانان صبح روز گذشته و در سالن شهدای معلم اندیمشک آغاز شد.

رئیس هیئت کشتی اندیمشک عنوان کرد: در این رقابت‌ها، هشت تیم از استان‌های مختلف کشور به همراه مربی و سرپرست حضور پیدا کرده‌ و به رقابت با دیگر ورزشکاران پرداختند.

وی گفت: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته، سه تیم از شهرستان اندیمشک به عنوان میزبان مسابقات شرکت کردند و در پایان از تیم‌ها و ورزشکاران برتر این رقابت‌ها با اهدا جوایز تقدیر به عمل آمد.

زید وند بیان کرد: این رقابت‌ها، به مدت ۲روز و از تاریخ ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه امسال و به میزبانی این شهرستان برگزار شد که با همکاری بخش‌های مختلف شهری نیازهای برگزاری این مسابقه‌ها در شهرستان پیش‌بینی و به نحوی مطلوب و متناسب با توان و ظرفیت مورد نظر آماده سازی شد.

وی افزود: جشنواره ملی کشتی فرنگی، برای نخستین بار در کشور و با هدف کشف استعدادهای برتر کشور در رده سنی نوجوان و با هدف پشتوانه سازی برای تیم‌های مختلف ملی و به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) و مطابق با آخرین قوانین فدراسیون جهانی کشتی در شهرستان اندیمشک برگزار شده است.

رئیس هیئت کشتی اندیمشک اظهار کرد: هر تیم با ۱۳ کشتی گیر ۲ مربی و یک سرپرست در مسابقات حضور پیدا کرد و تمامی خدمات مورد نیاز برای اسکان و حضور ورزشکاران به نحوی مطلوب در شهرستان پیش بینی و آماده سازی گردید.

زید وند گفت: اندیمشک، یک شهر مستعد و با ظرفیت در رشته کشتی فرنگی است که این مقوله این شهرستان را به قطب و پایگاه نخست رشد و پروش ورزشکاران مختلف در رشته کشتی تبدیل کرده است و در صورت توجه مناسب به تأمین نیازهای اندیمشک در این رشته ورزشی، می‌توان زمینه رشد و کشف استعدادهای مختلف را در این شهرستان و کشور بیش از گذشته فراهم کرد.

وی افزود: بعد از برگزاری رقابت‌های انفرادی و تیمی نخستین جشنواره کشتی فرنگی نوجوانان کشور عصر دیروز و پس از شناختن چهره‌های برتر این رقابت‌ها در شهرستان اندیمشک با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

انتهای پیام/