اعتراض منتخبان خوزستان در مجلس دهم به انتقال آب در حضور روحانی/ طرح انتقال لغو شد

خورنا – با اعتراض منتخبان خوزستان در مجلس دهم کلیدخوردن طرح انتقال آب به شمال کرمان از برنامه سفر رییس جمهور لغو شد.

شامگاه امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت و در حاشیه نشست منتخبان مردم در مجلس دهم با رییس جمهور و اعضای هیات دولت ، ۸ تن از منتخبان مردم خوزستان در گفتگو با معاون اول رئیس جمهور ، وزرای کشور ، اطلاعات و نیرو و همچنین دکتر عارف نسبت به موضوع انتقال آب سرشاخه های کارون به کرمان و انتصابات اخیر و در دست اقدام استاندار خوزستان شدیدا اعتراض و خواهان منتفی شدن کلنگ زنی طرح انتقال آب به روستاهای شمال کرمان شدند.
در همین زمینه دکتر علی ساری منتخب اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در گفتگویی کوتاه با ما اعلام کرد : شامگاه امروز شنبه و در حاشیه نشست با دکتر روحانی ، اینجانب به همراه مهندس الباجی ، دکتر یوسفی ، دکتر اقبال محمدیان ، دکتر عامر کعبی و دکتر مختار منتخبان اهواز ، رامهرمز و آبادان در گفتگو با آقایان دکتر عارف ، دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، وزرای اطلاعات ، کشور و نیرو نسبت به مساله انتقال آب از سرشاخه های کارون جهت آبرسانی به روستاهای شمال کرمان اعتراض و خواهان لغو چنین برنامه ای از سفر رییس جمهور به استان کرمان شدیم که همه مقامات مذکور بر عزم دولت بر رعایت حقوق مردم خوزستان تاکید و وزیر نیرو نیز با نفی وجود چنین طرحی، اعلام نمود که در صورت صحت این برنامه از سفر رییس جمهور به کرمان لغو خواهد شد.
همچنین دکتر عارف متعهد شد تا در دیدار جداگانه با رییس جمهور خواهان جلوگیری از اجرای هرگونه طرحی برای انتقال آب خواهد شد.
دکتر ساری افزود : وزیر اطلاعات نیز در این دیدار به منتخبان خوزستان وعده کرد تا ضمن بررسی موضوعات مطروحه مراتب اعتراض منتخبان مردم را باستحضار رییس جمهور روحانی برساند.
منتخب مردم اهواز همچنین پیرامون پیگیری مساله انتصابات در دست اقدام استاندار خوزستان گفت : این مورد همراه با اعتراض شدید، به دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور گوشزد شد و این ایشان نیز با نفی این امر خاطر نشان کرد که قایم مقام وزارت کشور را مسئول پیگیری این صحت وسقم این انتصابات خواهد کرد.
دکتر علی ساری در پایان با تشکر از همراهی منتخبان اهواز ، آبادان و رامهرمز گفت : مردم عزیز مطمن باشند منتخبان آنها بویژه اعضای لیست امید در مقابل مطالبه حقوق آنها و خوزستان کوتاه نخواهند آمد.
همچنین مهندس الباجی در این راستا گفت : به همه مردم عزیز اطمینان می دهیم که منتخبان آنها با جدیت پیگیر امور بوده و با جدیت در مقابل طرح های انتقال آب از سرشاخه های کارون محکم ایستادگی خواهند کرد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهروند باز خدار رو شکر و امیدوارم این اعتراضا نمایشی نباشه ولی جالبه که از نماینده مستقل حوزه ما یعنی دکتر گلمرادی خبری نیست!!!! و ظاهرا از همین الان بیخیال مردم شدند و مابقی ماجرا..... از الان مشخصه که ایشون فقط بفکر حفظ جایگاه و موقعیت خودشونه این عرض بنده رو داشته باشید تا روزیکه واقعیتها بر همه روشن بشه....