بیانیه فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در ارتباط با سخنان معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان

خورنا – متن بیانیه مذکور به شرح ذیل است:

شهید مطهری : من به جوانان و طرفدارن اسلام هشدار میدهم که خیال نکنند راه حفظ معتقدات اسلامی جلوگیری از ابراز عقیده دیگران است . از اسلام فقط با یک نیرو می توان پاسداری کرد و آن علم است و آزادی به افکار مخالف و مواجه ی صریح و روشن با آن ها .

بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن عرض سلام به پیشگاه امام عصر (عج) رهبر معظم انقلاب و مردم شهر مقاومت و ایثار، دزفول قهرمان که همیشه در راه ایثار ،صبورانه در خط مقدم نظام آگاهانه و با بصیرت در شناخت حق و باطل پیش قدم بوده اند. روز ۴شنبه مورخ ۱۴/۲/۹۵ در کارگروه اشتغال که به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان دزفول برگزار گردید طبق آمار کلیه ی دستگاههای اجرایی شهرستان و نیز گزارش اداره ی کار ،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دزفول در سال۹۴ با رشد آمار در جهت به کارگیری و جذب جوانان و نیروی کار سرآمد شهرستانهای استان خوزستان معرفی گردید و در این راستا مباحث مختلفی در جهت پیشرفت در این زمینه طرح گردید.
خوشبختاته با همت کلیه ی دستگاههای اجرایی شهرستان دزفول و خصوصا با هدایت فرمانداری قریب به ۲سال و اندیست توانستیم در راستای جذب سرمایه گزار و ایجاد فرصتهای شغلی پایدار و همچنین رونق مسائل اقتصادی کلان و انجام مطالعات بنیادی در ایجاد زیرساختهای بخش تولید،بخش صادرات قدمهای مثبتی برداشته و امیدواریم با توکل برخدا و همیاری دستان پر تلاش شهروندان گرامی و استفاده از پتانسیلها و ظریفیتهای بی بدیل شهرستان و نتایج دلخواه و شان شهروندان گرامی برسیم.
قابل ذکر است انجام مباحث کارشناسی به خصوص در مسائل اقتصادی با نظرات مختلف و متفاوت همراه است و نقد از اساسی ترین نیازهای این مبحث میباشد.
جمهوری اسلامی ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر توان علمی فرهیختگان و دانشمندان داخلی وبومی توانسته در بحرانهای ایجاد شده از جانب غرب و آمریکا با استفاده از شعار اقتصاد مقاومتی به خودکفایی در بسیاری از مسائل برسد. ولی بنا به فرمایشات رهبر انقلاب تحریمها ناعادلانه و خصمانه بوده و مطمئنن ایجاد کننده ی مشکلاتی است که میبایست در برابرشان ایستادگی کرد و این ایستادگی جز با همت عالی مسئولان ومردم قابل دستیابی نخواهد بود.
خدارا شاکریم که در دولت تدبیر امید وبا تکیه وبهره مندی از منش و سیاست عقلانی پس از مذاکرات طولانی و طاقت فرسای سرداران دیپلماسی ایران تحت حمایت و نظارت مستقیم مقام معظم رهبری سرانجام توافق برجام حاصل شد و امید داریم این مسیر تا حذف کلیه ی تحریمها طبق قراردادهای موجود به پیش برود و مطمئنا در این مسیر دشمنان همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی از سنگ اندازی و ایجاد مشکل دست برنخواهند داشت و نیز
معدود افرادی فاسد که باتوجه به شرایط خاص کشور اقدام به رانت خواری وفساد نمودند که باصلابت وپیگیری دستگاه قضایی برخورد قاطعی باآنها صورت پذیرفت.وافراد نزدیک به این عده بسیارقلیل شروع به مخالفت با قسمت اقتصادی برجام میکنند.
در جلسه ی کارگروه اشتغال فرماندار ویژه ی شهرستان دزفول جناب مهندس آصفی با ارائه ی این نظر نقد وارده را در خصوص مسائل اقتصادی ایران در زمان تحریم ها و نیز پس از برجام مورد بررسی و واکاوی قرار دادند ک متاسفانه برخی از افراد با قصد بهره برداری سیاسی و جهت دار سعی در تحریف و تغییر سخنان ایشان نمودند .
طبق فرمایشات امام صادق(ع) که فرموده اند: ایاکن و المرا و الخصومه فانهما یمرضان القلوب علی الاخوان و ینبت علیهما النفاق
از بگو مگوهای بی حاصل و دشمنیها بپرهیزید زیرا این دو مایه ی بیماری دلها و زمینه ساز نفاق در میان مومنان است.
در جهان امروز نقش نقد سازنده در توسعه و تکامل مسائل انسانی و اجتماعی و فرهنگی پر رنگ گشته است و ایجاد هم اندیشی از اهمیت بسیاری برخوردار است و بدون شک صلاح فرد و اصلاح جامعه در سایه شناخت عیوب و تلاش برای زدودن این نقص هاست .
قابل ذکر است که هیچ فردی با ایجاد تحریم های ناعادلانه و ترویج دلالی که نتیجه ی فضای بسته ی اقتصادی و تحریم های خصمانه است موافق نخواهد بود و دفاع از این افراد باطل و دارای اشکال است لذا به کلیه ی رسانه ها توصیه میکنیم فارغ از مسائل و سیاست های جناحی و …در انتقال واقعیت ها در چارچوب گفتار بیان شده اقدام واز تحلیل های شخصی جلوگیری نمایند ، برجام به مانند کلیه ی مسائل سیاسی از ابعاد گوناگونی قابل بررسی و کار کارشناسی است که راه نقد بر آن باز است.
امام خمینی ( ره ) فرمودند : در جمهوری اسلامی همه باید با انتقادها و طرح اشکال راه را برای سعادت و پیشرفت جامعه باز نمایند.
بدون شک تخطئه ی انتقاد دلسوزانه باعث عقب گرد جامعه در راستای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
امید که بتوان از فرصت رفع تحریم ها به سود کشور بخصوص در زمینه ی اقتصاد ، اشتغال پایدار، در شهرستان مقاومت و ایثار قدم های مثبتی بر داریم.

به اطلاع کلیه ی شهروندان گرامی می رسانیم که کلیه ی اخبار فرمانداری دزفول را از سایت رسمی استانداری خوزستان ، بخش فرمانداری دزفول دنبال و در صورت خوانش اخبار ، خبر مربوطه را با اخبار نقل شده مورد بررسی قرار دهند.

وسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
فرمانداری ویژه شهرستان درفول