نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: با همدلی، وحدت و تلاش می‌توان شهری متفاوت ساخت

خورنا – به گزارش رامپرس، دکتر اقبال محمدیان در نشست مشترک با شورای اسلامی شهر رامهرمز اظهار کرد: اعتماد بین مدیران می‌تواند شاه‌کلید حل مشکات مردم باشد و باید در مراجعات مردمی به ادارات تسریع، تکریم و اعتمادسازی تحولی را به وجود آورد.

وی ادامه داد: ما بایدید واحد شویم و وحدتی را در شهر به وجود آوریم تا بتوانیم در دنیایی حرکت کنیم که به‌سرعت در حال پیشرفت است.

نماینده منتخب مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس تصریح کرد: امروز مدیری موفق است که دارای برنامه باشد و جهانی فکر کرده و منطقه‌ای عمل کند در غیر این صورت عقب خواهد ماند.

وی افزود: باید آنچه را که برای مردم خوب است انجام دهیم زیرا که این مردم استحقاق خدماتی بیش از این رادارند و وظیفه ماست که به مردم خدمت کنیم.

محمدیان با اشاره به موقعیت شهرداری‌ها در هر شهر گفت: شهرداری باید در سه مقوله، تلاش برای افزایش درآمد، تلاش برای کاهش هزینه‌ها و به‌کارگیری مؤثر منابع انسانی تلاش و اقدام کند.

این نماینده منتخب خاطرنشان کرد: در یک برنامه کوتاه‌مدت و با یک برنامه سه‌ماهه ضربتی می‌توان چهره شهر را عوض کرد، لذا می‌توان با منطقه بندی کردن شهر، شهری متفاوت در ارائه خدمات بسازیم.

اقبال محمدیان در پایان گفت: من به‌تنهایی نمی‌توانم کارکنم و نیازمند همکاری همه مدیران، مردم و دوستداران رامهرمز و رامشیر هستم تا بتوانیم با همدلی و وحدت شهرهایمان را آباد کنیم.

فرشید فرجی-خبرنگارخورنا رامهرمز