منصور قمر:تمامی زیر ساخت های اشتغال زایی در شهرستان ماهشهر مهیاست/ شناسایی ۲۴طرح بزرگ اشتغال زایی در شهرستان

آمنه محتشمی-خورنا:منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در مراسم گرامیداشت روز کارگر و روز معلم به ضرورت رفع بیکاری در شهرستان تآکید نمود و گفت :تمامی زیر ساخت های اشتغال زایی در شهرستان برای کاهش بیکاری مهیاست .

منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ضمن تبریک روز گرانقدر کارگر و معلم و خوشامدگویی به حضار و مهمانان ویژه به اهمیت بخشی به مقام کارگر در جامعه و توجه به اثرگذاری آنان درسازمان تآکید نمود وخاطرنشان کرد:کارگران از اثر گذارترین افراد در هر سازمان می باشند وبه واسطه اشراف آنان به مسائل مختلف سازمان برای رسیدن به هدف هر سازمان موثرترین افراد می باشند لذا با در پیش گرفتن شیوه نوین مدیریتی و توجه به بخش عملیات سازمان می توان شاهد تحول واثربخشی فعالیت های آن بود.

وی افزود :بایستی برای افزایش کارایی فعالیت های هر سازمان توجه ویژه ای به این قشر زحمتکش شود و فداکاری های این افراد مورد احترام واقع شود و رضایت آنان را که سرمایه هر جامعه می باشند کسب نماییم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ماهشهر در پایان از فعالیت های عام المنفعه شرکت عملیات غیر صنعتی و صنایع پتروشیمی قدردانی نمود و اظهار کرد:شهرستان ماهشهر از ظرفیت های بسیار غنی برخوردار است ولی وجود شرکت عمیات غیر صنعتی و صنایع پتروشیمی تآثیر بسزایی در مدیریت بهینه این منابع و ظرفیت ها داشته و خوشبختانه در مسیر اشتغال زایی و توسعه شهرستان گام های بزرگی برداشته شده است.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در حاشیه مراسم در گفتگو با خبرنگاران از شناسایی ۲۴ طرح بزرگ اشتغال زایی در شهرستان خبر داد و گفت :شهرستان ماهشهر همگام با سیاست های استان و تدابیر به جا استاندار محترم توانسته با همکاری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و کمیته سرمایه گذاری فضا سازی مناسبی جهت ورود سرمایه گذاران مهیا نموده و ۲۴طرح بزرگ اشتغال زایی را در بخش های مختلف شناسایی نماید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:خوشبختانه سرمایه گذران جذب شده به شهرستان در بخش های مختلفی اعم از فولاد با ۷۰میلیارد تومان با ۱هزار و ۲۰۰نفر ظرفیت اشتغال زایی ودر بخش کشاورزی با همکاری منطقه ویژه اقتصادی  ظرفیت ۱هزارو ۸۰۰نفر اشتغال زایی ودر دیگر بخش های شیلات ،خوراک دام و حمل و نقل بوده که در کنارصنایع عظیم پتروشیمی  شاهد اشتغال زایی قابل توجهی در منطقه خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *