شهردار شوشتر: میراث فرهنگی در خصوص ترمیم خیابان ساحلی اقدامی ننموده است / شهرداری شوشتر خیابان ساحلی را ایمن سازی می کند

خورنا به گزارش خبرنگار خورنا از شوشتر ، مهراب فلسفی زاده شهردار شوشتر گفت: کارگاه ساخت مبلمان شهری شهرداری شوشتر با هدف کاهش هزینه، تولید مبلمان و ملزومات شهری، در اسرع وقت با توجه به نیازهای شهری و بومی راه اندازی شده است. در این کارگاه ، تولید: نیمکت، سطل زباله پارکی، مخزن زباله، سِت ورزشی، تابلوهای شهری و ترافیکی انجام میشود .

وی افزود: با این اقدام که در شهرداری شوشتر برای اولین بار صورت گرفته از لحاظ مالی ۵۰درصد سود آوری برای شهرداری داشته است.

مهراب فلسفی زاده شهردار شوشتر از تسویه کامل پرداخت حقوق کارگران بخش تنظیف و حمل زباله تا پایان سال۱۳۹۴ خبر داد و افزود: با هماهنگی های بعمل آمده با شورا امیدواریم طی روزهای آینده نزدیک حقوق معوقه دیگر پرسنل شهرداری نیز تسویه گردد.

همچنین شهردار شوشتر گفت: در پی ریزش قسمتی از خیابان ساحلی در سال گذشته ، و از آنجایی که میراث فرهنگی در خصوص ترمیم منطقه هیچگونه اقدامی بعمل نیاورده، شهرداری جهت رفاه حال همشهریان ایمن سازی خیابان ساحلی را با اعتباری بالغ بر۸۰۰ میلیون ریال آغاز نمود.

وی افزود: همچنین پاکسازی و لایروبی سد گرر توسط شهرداری شوشتر در حال انجام است .

شهردار شوشتر از آغاز به کار اصلاح و تعریض جاده شوشتر گتوند نیز خبر داد .

فلسفی زاده افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال شروع به کار نموده است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم در ادامه با تامین بودجه لازم جهت تکمیل و پایان پروژه ، خدمتی دیگر در جهت خدمات رسانی به همشهریان ارائه کرده باشیم.

شهردار شوشتر همچنین از راه اندازی نمازخانه و سرویسهای بهداشتی پارک جزیره خبر داد و گفت: در این پروژه که دارای ۲نمازخانه،۱۲چشمه سرویس بهداشتی و ۱مغازه است با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال از اعتبارات جاری هزینه گردیده است .