رئیس سبک کیوکوشین کاراته خوزرستان در گفت و گو با خورنا مطرح کرد:

دو اندیمشکی در اردوی تیم ملی شین کیو کوشین کاراته

خورنا – رامین حاجی‌پور در گفت و گو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: کمیته فنی سبک شین کیوکوشین کاراته کشور، اعضاء و منتخبین تیم ملی را برای شرکت در مسابقات بین المللی کشور سوئیس انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

وی افزود: با دعوت کمیته فنی تیم ملی شین کیوکوشین کاراته، دو ورزشکار به عنوان نمایندگان خوزستان و از باشگاه ورزشی رامین اندیمشک در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس سبک شین کیوکوشین کاراته خوزستان عنوان کرد: علی فرخی فر و معین نجفوند دریکوندی، پس از قهرمانی در مسابقات کشوری شین کیوکوشین کاراته انتخابی تیم ملی، به اردوی این تیم برای شرکت در مسابقات بین المللی سوئیس دعوت شده‌اند.

وی گفت: رقابت‌های بین المللی شین کیوکوشین کاراته کشور سوئیس اردیبهشت ماه امسال و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.

حاجی‌پور بیان کرد: در این رقابت‌ها ۱۲ ورزشکار به نمایندگی از کشورمان و در دو سبک کاتا و کمیته به رقابت با ورزشکاران دیگر کشورهای جهان خواهند پرداخت.

وی افزود: سبک شین کیوکوشین کاراته دارای ظرفیتی خاص و منحصر به فرد در استان خوزستان است و ورزشکاران شهرستان اندیمشک به عنوان قطب این رشته ورزشی، هر سال عناوین برتر رقابتهای داخلی و برون مرزی را کسب می‌کنند و همین مقوله لزوم توجه به این ورزش را در استان و شهرستان بیش از گذشته مطرح کرده است.