اقدامی نو از دانش آموزان در هفته سلامت

آمنه محتشمی-خورنا :صبح امروز طرحی با عنوان طرح ملی محله عاری از دخانیات به مناسبت هفته سلامت به همت آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر و امور جوانان سازمان هلال احمر توسط  دانش آموزان انجام گرفت.

امینیان مسول امور جوانان سازمان هلال احمر شهرستان بندر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری خورنا به تشریح این طرح پرداخت و گفت:این طرح تحت عنوان طرح ملی محله عاری از دخانیات با همکاری آموزش و پرورش و مدارس دخترانه شاهد آینده سازان و نخبگان به نمایندگی از سایر مدارس شهرستان صبح امروز به مناسبت هفته سلامت برگزار شد.

وی افزود:در این طرح دانش آموزان با گفتگو با افراد سیگاری و گرفتن سیگار از آن ها و دادن گل و شیرینی مضرات سیگار را به این افراد یادآوری و از پرداختن به این کار منع می کردند.

امینیان در پایان بار دیگر به اهمیت این رح و فواید آن تآکید نمود و خاطرنشان کرد:این طرح با هدف آگاه سازی افراد جامعه از مضرات سیگار به خصوص جوانان که از قشر بسیار حساس جامعه می باشند انجام شد که امیدواریم با استمرار این اقدام و فرهنگ سازی در جامعه مردم را به پرهیز از انجام این کار تشویق نماییم و آن ها را از مضرات آن از قبیل انواع بیماری ها و دامن زدن به مشکلات جامعه به ویژه خانواده ها آگاه سازیم و در جهت داشتن جامعه ای سالم تلاش نماییم.

 

IMG-20160429-WA0023 IMG-20160429-WA0022