سخنرانی عارف در اجتماع هزاران نفری اصلاح طلبان بهبهان/ عارف: مردم بهبهان با رای به ضرغامی از لیست امید حمایت خواهند کرد

مهدی شجاعی- خورنا- مردم استان خوزستان و بهبهان با رای ب لیست امید پیگیری مطالبات این استان محروم را کلید بزنند.

به گزارش خبرنگار خورنا، دکتر عارف با حضور در بهبهان با سخنرانی خود از دکتر ضرغامی کاندیدای لیست امید حمایت کرد.

در ابتدای مراسم دکتر دهملایی، فعال اصلاح طلب، در سخنانی مقدم دکتر عارف را ب شهر بهبهان دیار هزار و صد شهید، سرزمین نرگس زاران بی بدیل را گرامی داشتند.

دهملایی در ادامه ضمن بر شمردن فعالیت های سیاسی دکتر عارف ،ایشان را فردی عملگرا معرفی نمودند که در انتخابات ریاست جمهوری با گذشت و فداکاری زمینه ساز پیروزی اصلاحات و دکتر روحانی شدند.

این فعال سیاسی در خاتمه ضمن بر شمردن نیاز ها و تنگ ناهای بهبهان خواستار توجه جدی ب این شهر تاریخی شدند..

در ادامه این همایش دکتر ضرغامی بهبهان را شهری اصلاح طلب معرفی نمودند، شهری با پتانسیل فراوان، شهری با منابع سرشار نفت و گاز که متاسفانه فاقد شرکت ملی نفت و گاز و همچنین فرودگاه می باشد.

ضرغامی در ادامه اظهار داشت:کرسی بهبهان را فعال نه منفعل خواهد کرد، قطعا همگام با دولت بهبهان را ب همت شما مردم ب حایگاه واقعی خود خواهد رساند.

از پتانسیل ارزشمند هنرمندان و ورزشکاران نهایت استفاده را خواهیم کرد. ضرغامی در خاتمه از ریاست عارف در مجلس شورای اسلامی حمایت کرد.

گفتنی یست در ادامه این مراسم در میان شور و شوق و تشویق های بی امان حضار و شعار هایی چون زنده باد اصلاحات دکتر عارف برای سخنرانی به جایگاه دعوت شدند.

عارف در ابتدای سخنان خود عنوان داشت: بسیار خوشحال و خرسندم از این که در شهر اصلاح طلب بهبهان هستم، بهبهان دیار اندیشمندان و متفکران است.

محمد رضا عارف در بخش نخست سخنان خود در خصوص اهداف و برنامه های مجلس دهم اظهار داشت: با توجه ب مشکلات مردم، رونق اقتصادی و معیشتی در دستور کار مجلس اتی خواهد بود.

عارف با اشاره ب مراحل شکل گیری لیست امید عنوان داشت: در تهران با حمایت قاطع برای نخستین بار انتخابات یک مرحله ایی برگزار شد و کل لیست امید رای اورد.

با این حمایت ب این نتیجه رسیدیم که کسب اکثریت کرسی های مجلس در کشور نخستین راه در مسیر تغییر خواهد بود،

سر لیست اصلاح طلبان و منتخب مردم تهران در پایان ضمن دعوت مردم خوزستان به شرکت در انتخابات گفت: استان خوزستان در خط مقدم سازندگی، ایثار،قرار دارد انتظار داریم مردم خوزستان با رای ب لیست امید کمک شایانی ب ما در مطالبه خواست ها و نیاز های استان کنند. انتظار ما از مردم عزیز بهبهان این است، حمایت از دکتر ضرغامی ب عنوان کاندیدای لیست امید، رای به ضرغامی ب تقویت اعتلاف امید خواهد انجامید و این زمینه ساز تغییرات است، انتظار میرود مردم خوزستان با حضور یکپارچه و رای ب لیست امید حماسه ساز شوند.

عارف در پایان اعلام جمایت مجدد از لیست امید بر حضور پررنگ مردم بهبهان و خوزستان در پای صندوق های اخذ رای و انتخاب محمود ضرغامی و دیگر کاندیداهای لیست امید تاکید نمودند ایشان تک تک رای خوزستانی ها را پشتوانه لیست امید دانستند.

لازم ب ذکر است محمود رضا ضرغامی نفر نخست مرحله اول انتخابات در بهبهان و کاندیدای لیست امید با حبیب الله کشتزر در مرحله دوم رقابت میکند.

IMG-20160427-WA0001

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فرزند زاگرس لطفا خبر و تصاویر گسترده از استقبال باشکوه از دکتر عارف در بهبهان را از سایت بهبهان ما و بهبهان وب بخوانید و منتشر کنید. تقریبا ۲۰۰۰۰ نفر برای استقبال از دکتر عارف و حمایت از دکتر ضرغامی در بهبهان آمده بودند. دکتر ضرغامی صد در صد با ۷۵۰۰۰ رای پیروز قاطع انتخابات بهبهان و آغاجاری و نماینده دوره دهم مجلس خواهد شد. حتی دور اول مطمئن بودم دکتر ضرغامی در بهبهان اول میشود اما به علت تعدد کاندیدا از لحاظ قومیت های مختلف و گروههای سیاسی صد در صد میدانستم انتخابات بهبهان به دور دوم خواهد رفت و در دور دوم چون فقط دو نامزد است دیگه قومیت کنار خواهد رفت و با قاطعیت دکتر ضرغامی پیروز انتخابات بهبهان و آغاجاری خواهد شد. اما شک نکنید ضرغامی اگه چه در حد شجاعپوریان نیست اما خیلی خیلی بهتر از شریعتی و سالاری و کشت زر و مژدهی کارایی سیاسی و اقتصادی و توسعه ای برای بهبهان و آغاجاری خواهد داشت.این حرف را بر اساس انصاف و مطالعات شناختی خودم از نامزدهای در صحنه انتخابات بهبهان میگویم. یاحق
    • سیاوش دوست عزیز یک بار دیگر تحلیل خود را از شرایط اقلیمی و سیاسی بازنگری کنید . عدم توجه به خواسته ها مردم نتیجه ای بهتر از نخواهد داشت