دانشگاه صنایع و معادن واحد ماهشهر افتتاح شد/غلامی:هدف ما ارتقای سطح کیفی علمی مدیران شهری و صنایع است

آمنه محتشمی-خورنا:عصر امروز مراسم افتتاح دانشگاه صنایع و معادن واحد ماهشهر با حضور فرماندار بندر ماهشهر،دکتر جوهری ریاست این دانشگاه،مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی و مدیران عامل صنایع پتروشیمی در آمفی تئاتر فرهنگسرای فردوسی ماهشهر برگزار شد.

غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی ضمن تآکید به وجود آموزش های مهارتی مدیریتی در شهرستان بندر ماهشهرتصریح کرد:شهرستان بندر ماهشهر با وجود داشتن ظرفیت ها و پتانسیل های قابل توجه و صنایع عظیم پتروشیمی و همچنین وجود تخصص های مختلف،ضرورت وجود آموزش های مهارتی مدیریتی همچون MBA و DBA جهت مدیریت کردن بهینه این منابع و ظرفیت ها بیشتر احساس می شود.

وی افزود :با افتتاح این واحد و آغاز تدریس دوره های مدیریتی MBA و DBAمی توان شاهد پیشرفت های بیشتر و آینده ای بهتر برای شهرستان بندر ماهشهر بود.

مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پتروشیمی ماهشهر هدف از افتتاح این واحد دانشگاهی را ارتقای سطح کیفی علمی منطقه عنوان کرد و گفت :با ارائه آموزش های مهارتی مدیریتی به مدیران شهری و صنایع با تخصص ها و تجارب مختلف که بی شک از موثرترین افراد در توسعه شهرستان می باشند می توان به ارتقای علمی منطقه و ارتقای سطح کیفی آموزش های آن امیدوار بود و شاهد تحول هایی در شیوه مدیریت و کسب موفقیت هایی در هر زمینه شغلی در شهرستان بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فرود مرادخانی ادرس دانشگاه صنایع و معادن ماهشهر کجاست و همینطور نشانی سایت الکترونیکی ان و اینکه برای ترم بهمن در رشته دکترای مدیریت ثبت نام دارد